Asadar, potrivit calendarelor acestei mari civilizatii meso`americane, recunoscute ca fiind cele mai precise de pe Terra, pana la sfarsitul lumii mai avem doar 4 ani. Mayasii sunt formidabili observatori in stele, ei descoperind acum 3.000 de ani oscilatia axei terestre care, cu cicluri de 26.000 ani, schimba pozitia aparenta a stelelor. Acum ne apropiem de sfarsitul unui asemenea mare ciclu, care in conceptia mayasa coincide cu sfarsitul lumii – decembrie 2012.
Pentru civilizatia Maya, anul 2012 va marca trecerea la o epoca mai spiritula, intr-un domeniu al unui nou element pe care l-am putea traduce prin “eter’”. Interpretarile privind felul in care va arata acest sfarsit difera, insa multi considera ca fi o trecere traumatizanta si ca nu este exclus sa implice sfarsitul intregii umanitati.
Un om de stiinta american, Lawrence E. Joseph, deosebit de pragmatic fiindca este si un intreprinzator de succes, a verificat aceasta teorie cu metota galileiana si si`a prezentat descoperirile in cartea intitulata “Apocalipsa 2012″. Cercetatorul american nu exclude, insa, nici o alta interpretare a profetiei maya: 2012 ar putea insemna si intrarea intr`o noua era de constiinta mai ridicata, dar bazata pe stiinta.
Un infiorator raport al Pentagonului vorbeste despre anul 2012, asociindu`l cu sfarsitul lumii, cand intreaga omenire va ajunge la in moment de cumpana. Se anticipeaza conform datelor cercetatorilor ca timpul va ajunge la zero, clima se va schimba dramatic, iar ADN`ul uman va fi reprogramat. Pamantul va suferi din cauza schimbarilor bruste de clima si milioane de oameni vor muri de foame si razboaie.
Pe masura ce ne apropiem de anul 2012, vor avea loc mai multe schimbari la nivelul planetei, care vor provoca modificari radicale si bruste de clima si vor duce la anarhie, se arata intr-un raport al Pentagonului. Teoria este sustinuta de mayasi, care prevad ca “sfarsitul timpului” va avea loc pe 21 decembrie 2012. Calendarul Maya se incheie brusc la aceasta data, cu toate ca, in trecut, mayasii, care erau foarte avansati in astronomie, calculasera date cosmice pana la milioane de ani.
Previziunile sunt sumbre pentru perioada premergatoare anului 2012. Dupa 2010, Europa va suporta o schimbare radicala de clima si se estimeaza ca milioane de oameni vor muri din cauza foametei si a razboiului. La nivel planetar, avem de`a face cu o inversiune a polilor magnetici, fenomen care se petrece o data la 13.000 de ani, deci de doua ori intr`un mare ciclu cosmic de 26.000 de ani. De asemenea, asistam la o crestere a rezonantei magnetice a Pamantului, care a inceput din 1980. Prin urmare, in anul 2012, timpul va atinge valoarea zero.
Tot in 2012, planul sistemului nostru solar se va alinia peste planul Galaxiei, Calea Lactee. Potrivit mayasilor, anul 2012 nu va fi sfarsitul lumii, ci momentul cand adevarul ne va fi revelat. Toate aceste schimbari dramatice vor avea efecte serioase si asupra ADN`ului uman, care va fi suferit o reprogramare si va fi imbunatatit, avand 12 spirale in loc de doua. Oamenii vor depasi tehnologia, asa cum e cunoscuta azi si va avea loc o trecere rapida prin dimensiunea a patra si intrarea in cea de`a cincea.
Ultimul raport ONU considera ca niciodata omenirea n`a avut de infruntat un pericol atat de grav. Raportul analizeaza situatia in care se afla populatia a 177 de tari. Noul acord urmeaza sa intre in vigoare chiar incepand cu anul 2012, atunci cand Protocolul de la Kyoto va lua sfarsit. Raportul PNUD propune “o abordare in paralel” a problematicii incalzirii globale: pe de o parte, reducerea emisiilor de gaze, iar, pe de alta parte, cooperarea internationala in ceea ce priveste adaptarea la schimbarile de tot felul prin care trece omenirea acum.
Diverse religii si credinte “asteapta” sfarsitul lumii la date antecalculate cu mari perioade de timp inainte. Iata cateva dintre ele:
- Sfarsitul calendarului maya actual – 21 decembrie 2012
- Alinierea generala planetara – 8 septembrie 2040
- Sfarsitul, dupa calendarul musulman – 2076
- Sfarsitul, dupa calendarul evreiesc – 2240
Cu toate ca nu au trecut testul anului 2000, teoriile sfarsitului lumii cunosc acum un reviriment legat de anul 2012. Se pare ca tot mai multe argumente converg spre concluzia ca in acel an ceva cu totul surprinzator si inimaginabil se va petrece cu planeta noastra si implicit cu noi, locuitorii ei. Inainte de a accepta sau respinge aceste argumente, e bine sa le cunoastem. Si bineinteles, sa ne intrebam: suntem oare pregatiti pentru anul 2012?

RSS Feed
Twitter
Scris in
Tags: 
Jos palaria pentru Raduku
/ ma bucur ca nu scriu aceste comentarii degeaba si ca am sanse sa mai reduc din prostia, care se pare ca a devenit un trend printre oameni. De necrezut, dar si eu cercetez prostia si comportamentul oamenilor
. As putea zice ca este o pasiune de-a mea. Ador sa ascult si sa privesc oamenii, sa le vad gesturile, ticurile (non)verbale, sa le observ caracterul. E foarte palpitant 
andreea nu cred ca scrii comentarii degeaba…stii care e faza cine are de inteles ce ai de spus intelege…si fii sigura ca nu toata lumea o sa te inteleaga…o sa te inteleaga doar oameni ca mine ca ilie cristian…si mai asteptam in continuare sa mai apara si alti oameni realisti de situatia in care ne aflam in prezent
Merci Raduku, si,.. Andreea, daca ai urmarit documentarul Zeitgeist si ti-a placut, poate ne spui si noua ceva asemanator, daca mai sti, si rog chiar pe toti cei care au urmarit filme documentare “captivante”, sa ne spuna si noua un titlu ca sa ne putem forma cu toti o viziune “Out to the Future” si astfel vom putea privii cu alti ochi anul 2012.
Ingerul Digital este iarasi un film interesant de urmarit… La Zeitgeist sper ca ati vazut ambele parti, nu?
Vali , in documentarul Ingerul Digital este privit totul dintr-o singura directie si este dus totul la extrem inclinand ideile spre latura religioasa.Sa recunoastem asta, si dau si un exemplu, si anume ca cel mai adanc foraj s-a efectuat in peninsula Kola, in anul 1989, astfel s-a creat o sonda cu o adancimea de 12,2 km..nici decum 14 km cum sustin ei, pentru ca nu s-a putut sapa 14 km in scoarta terestra si nu stiu daca va fi prea curand posibil acest lucru si la o temperatura de 400 grade orice componenta electrica cedeaza/se topeste.Nu puneti botul la tot ce pare roz…si tineti cont si de mesajele subliminale cand urmariti un documentar.Nu recomand “Ingerul Digital” din motivele mentionate mai sus si nu numai…
lasati ma sf lumii nu vina el ca tre sa mai existam si noi mai putin pe panant nu va ingrijorati ma

bai nare cum sa vina acum sf.lumi pentru ca sau mai nascut copi mici si tre sa mai traiasca si ei
nu ia sa??

si in plus nu zice nimeni cand vine sf.lumii
Dumnezeu zice
SA MOR DE RAS


CE OAMENII
)
)FRATE SFARSITUL LUMII VA VENI DOAR ATUNCI CAND DUMNEZEU VA VREA
NU TINETI MINTE CA LA FEL CA SI ACUM A FOST IN ANUL 2000 CAND SE ZICEA CA VA FI SFARSITUL LUMII?LUME CARE VORBESTE SA SE AFLE IN TREBA
ASA CA DOAR DUMNEZEU VA STI CAND SE VA INTAMPLA!!!!!


mai deci eu nu stiu ce sa zic, ca va veni sau nu va veni sfarsitu lumi desi uni ar putea sa bage mana in foc si sa zica ca ei stiu gata ca in ziua respectiva anu respectiv si luna…pff..nu stiu nimeni nu stiu zic eu poate ca este adevarat, poate este fals. Ilie Cristian sa nu il criticati n-are rost sau intre voi lumea este asa cum este el a incercat sa ne arate doar nu a vrut neeaparat sa ne faca pe noi sa credem in “sfarisitu lumi”. Si daca un al-3-lea razboi ar incepe de asta sa fiti sigur ca se va ajunge la sfarsitu lumii pff.. ganditiva doar la cate bombe nucleare au doar Rusii au si pe alte continente si sa nu mai vorbim de U.S.A sau nu stiu alte state mai marii dar ganditiva ce ar insemna sa inceapa sa “bombardeze” astia cu asa ceva ganditiva doar. Exemplu ganditiva la primele 2 bombe nucrealre din al-2-lea razboi mondial cate pagube si cati morti au fost si cat timp nu sa mai putut face nimic pe acele terenuri de la radiati
….Asta este eu unu il cred si pe Ilie Cristian dar in acelasi timp incerc sa imi traiesc si viata si sa nu ma gandesc la asa ceva. Bafta all si sa va traiti viata mai ca una aveti cu rele si cu bune

.
mdea o gramada mare de cuvinte si poezii scrise degeaba
omul prin natura lui idioata si cretina nu poate sa perceapa de fapt ce se intampla pe planeta…chiar acum sa dau exemplul cel mai proaspat”’vulcanul din islanda”’ ce sa mai spun de catrenele lui nostradamus care tot se adeveresc pe zi ce trece tot mai mult mai ales cea mai recenta adeverita: (cva de genu …si cand vulturul va cadea o ubra de teroare va lasa in urma sa…. nu mai stiu exact cum se termina dar in fine se referea la presedintele poloniei (tara vulturilor) etc etc multe se intampla intr-un termen atat de scurt si lumea este oarba!!! desteptareaaa oameni buni nu mai visati cu ochii deschisi si acceptati adevarul nu va mai amagiti degeaba…!! sf lumii oricum e o poveste virtuala ,de crapat oricum o sa crape multi nu zic ca nu dar asta nu inseamna ca o sa fie sf lumii doar o curatare a pamantului de involuati netoti si oameni nemilosi ,nu exista sf lumii si nu o sa fie niciodata
… cam atat am de adaugat acum

Ah Andrei n-am inteles nimic din ce-ai spus. Fara puncte, virgule, liniute, pauze, apoi mai sunt si verbele amalgamate in terciul ala de cuvinte. Uh, fii mai explicit sa nu stau sa ma holbez la fiecare cuvant si sa stau 5 min sa inteles ce-ai spus. Mersi
Bun gasit ! Chiar faptul ca acest vulcan inca lucreaza ne indica faptul ca pamantul este inca in transformare, este in lucru. Este absurd sa fie distrus printr’un sfarsit inainte de a fi terminat de construit. Dar un sfarsit tot va fi, chiar mai devreme de 2012. Urmeaza un sfarsit al domniei lui Satan si in locul lui va domni Hristos. Deci, nici un motiv de spaima sau frica ci de bucurie, oameni buni! Daca vreti sa aflati mai multe despre aceasta va recomand site’ul http://www.ce-spun-proorocii.com
pregatittva timpul este aproape pe terminate
AMRIUS (nici numele nu sti sa ti-l scri corect …ia-o ca gluma)in loc de Marius, ai scris amrius…si mai pune si tu o virgula din cand in cand sau niste pucte-puncte macar, daca ai o asa mare convingere in ce ai spus mai sus(deci nu o zic cu rautate). Ar fi mai bine sa aduci si niste argumente daca ai astfel de convingeri, caci altfel “toti porcii zboara”.Daca ai vrut sa ne spui cate ceva despre “secunda zero” cu privire la tematica inversarii polilor atunci fi mai explicit si nu lasa mesaje ca Nostradamus ca nu suntem toti precum Albert Einstein ca sa avem o astfel de “analiza probabilistica”.Eu am convingerea ca omul nu e capabil sa demonstreze inca daca timpul e finit sau ca universul a avut un inceput si are si un sfarsit.Andreea si daca tot spuneai mai sus ca cercetezi prostia si comportamentul oamenilor afla ca si altii au astfel de pasiuni…daca le pot numii asa…dar noi nu trebuie doar sa ne criticam specia ci sa o ajutam sa evolueze din toate punctele de vedere.Anul 2012 va fi pana la urma “punctul zero al timpului” sau nu?….aici va trebuii sa raspunda “amrius”.
Expresia “sfarsitul lumii” nu exista in Biblie. De ce credeti ca nu exista? Poate cineva arata un verset care sa redea acest termen? Aparte de “sfarsitul veacului”?
Valeriu esti exact tipul oamenilor de pe aici care continua sa vorbeasca despre “domnia lui Satan” si “domnia lui Hristos”, despre credinte in religie,niste convingeri pur personale sau, cel putin, luate de la ceilalti. Asa as fi putut veni si eu cu credintele mele paranormale si as fi spus ca simt apropierea sfarsitului nostru, ca vad Apocalipsa in 2012 si alte prostii. Nu vreau sa critic pe nimeni si nici sa judec, ci pur si simplu vreau sa incerc sa va fac sa intelegeti ca, desi credem ca simpla credinta in puterea incredibila a lui Hristos, ne face mai puternici, toate aceste ganduri sunt lupta noastra impotriva realitatii si ca pur si simplu nu puteti accepta ca voi va croiti propriul destin. Fiti mai buni, mai calmi, mai intelegatori, mai rabdatori si IUBITI. Asta este calea spre o lume mai buna, nu speranta in ajutorul venit de la Dumnezeu. Noi trebuie sa ne schimbam si sa ne unim. Daca continuam sa lasam aceasta responsabilitate pe mainile Altcuiva, atunci o vom duce din ce in ce mai rau. Incercati sa va ganditi putin, va rog
no.nu sunteti intregi la minte!!
))se aliniaza,,se termina timpu’,vulcani foamete razboi,,hai fugutza la spitalu’9
)
nu cred
!!! numai Dumnezeu va sti cand va face un nou pamant! 
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa VOM MURIIIIIIIIIIIIII AAAAAAAAAAA VINE SFARSITUL LUMI PREGATITIVA
eu cred totusi ca,,cindva tot se va sfirsii.Lumea a ajuns prea departe.dar nu insamna ca va fi in 2012.
Cristina! Stai linistita ca lumea nu se va sfarsi. Cand moare cineva, fara un drept la viata prin inviere, pentru acela sfarsitul vine atunci cand moare. Asa cum v-am mai spus, urmeaza sa se schimbe “conducatorul” lumii. In locul lui Satan, Hristos! Aceata e de bine nu de rau, dar pentru atei e tot una.
Ia spune-mi tu mie, Valeriu, cand ,zici tu, ca Satan a devenit “conducatorul” lumii, ca sa stiu si eu? De unde stii tu ca Satan este acum conducatorul lumii si cand oare s-a intamplat o asemenea tragedie ?Ca vad ca pari in cunostiinta de cauza. Sunt curioasa sa vad ce raspunzi.
Chiar nu pot intelege de unde scoti toate idioteniile astea (scuza-ma, te rog!)
Andreea! Te rog sa ma scuzi si tu, dar pana acum unde ai trait? Nu pe planeta Pamant? Daca crezi in Biblie pot sa-ti trimit mai multe dovezi, in cazul in care nu crezi in Biblie va trebui sa mai astepti un an, atunci Hristos va domni, iar schimbarea (diferenta) o sa o simti singura, fara dovezile mele. Deci, crezi in Biblie?
hm dezbateri peste dezbateri…este usor sal bagi pe hristos inaintare mai ales ca nu ai un habar pe ce lume te aflii
.Sa o luam asa: Mie rusine de oginea mea de ortodox la fel ca si ”crestinismul in general” avand in vedere trecutul nostru.Dumnezeu si iarasi Dumnezeu toata lumea crede in Dumnezeu si toti il baga inaintare. Cine o sa vina mah? o sa vina el sau Hristos sa va salveze?
) asteptati mult si bine Noi suntem crestini avem o origine atat de sangeroasa si de oribila ca mie rusine.Lumea nici odata nu a avut vreun Dumnezeu , de la inceputul vietii lumea a fost pagana,lacoma de pamanturi,bani aur , PUTERE. Mai cititi si voi oameni buni ce radacini avem si ce fapte onporabile am realizat si dupa aceea vorbim mai de parte.
O putere mare divina oricum exista. Dar care este un mare arbitru care nu se baga in creatia lui. Asa ca nul mai asteptati pe Dumnezeu sa vina sa va salveze!!
pt cei interesati de faptele marete ale lumii noastre le recomand urmatoarele filme: Angels and Demons,Arn cavalerul templier I si II
si pt cei mai intregi la minte Zeitgeist cum spunea ilie cristian unul dintre putinii oameni cu picioarele pe pamant.
Si oameni buni inca cva….un sfat ”nu tot ce zboara se mananca”!!
PS: dak vrea cineva sa dezbata cu mine subietctul despre crestinism sa spuna, cal luminez eu. in primul rand un sfat prietenesc : in totdeauna cand spui ceva bazeazate pe ceva cai usor sa mananci rahat fara nici un habar, bazeazate pe ce spui cu argumente si dovezi!!!! the end
toti credem st ca suntem inteligenti si asa ne diferentiem uni fata de alti si ca totul pe lumea asta e logic si normal de aceea nu exista dumnezeu .Eu personal nu st o o pers.potenta undeva mai sus de umeri dar cred ca st multe lucruri care nu au o explicatie logica si numai dumnezeu cu puterea lui si harul sau a creat si poate creeaza si in acest moment dar noi st atat de desteptii incat nu putem sa ne dam seama.Andreea dragutzo daca nu ai credinta in d-zeu incearca sa te transformi dintr-un zid de piatra si sa devii un suflet.ANDREEA ș
Valeriu as zice ca-i o intrebare retorica la care bineinteles stii raspunsul. DA!
Sincer Alex, iti spun ca am foarte mare credinta in Dumnezeu, poate mai mare decat poti crede si nu indraznesc sa ma laud cu asa ceva. Intotdeauna am crezut ca exista o explicatie pentru fiecare lucru sau fenomen, fie ea logica sau mai putin logica. Mereu am crezut ca existenta noastra nu este intamplatoare si , inspirata de anumite experiente cel putin ciudate, am invatat ca nu orice lucru poate fi explicat pe cale logica. Existam cu un rost, dar intotdeauna am incercat sa-mi iau raspunderea pentru faptele mele si nu am vreodata de gand sa astept ca Cel de Sus sa vina sa ma ajute, poate doar sa-mi dea incredere sau un impuls pentru a ma descurca sau a trece peste greutati. Eu incerc doar sa va spun sa va luati singuri raspunderea pentru faptele voastre si sa va salvati singuri, nu sa asteptati ajutor de la Dumnezeu, nu asta inseamna sa fii om!
Valeriu, scopul meu nu este acela de a enerva pe cineva, ci doar acela de a-mi exprima opinia si de a ma lamuri in legatura cu unele lucruri.
Nu Andreea! Nu m-am enervat, nici nu-mi place sa ma angajez in discutii nefolositoare. Daca sunt convins de o invatatura, parere sau altfel numita, imi place sa o dau si altora dezinteresat. Deci crezi in Biblie, iata dovezile mele care-mi spun ca Satan este dumnezeul lumii acestea: Ioan 12:31, 14:30, 16:11, Fapte 26:18, 2Corinteni 4:4, Efeseni 2:2 etc. Curand voi avea un subiect biblic complet despre “sfarsit”
nu numai in biblie se gaseste raspunsul la fel sunt si multe alte profetii…si putini sunt aceia care vad lucrurile astea si simt in primul rand!
raduku ( cred ca esti vreun pustan ceva din generatia emo , hi5 sau mai stiu eu care cu poze pe facebook facute in baie) copile spunele tu stramosilor tai cea ce ai spus aici si gandeste-te ce ti-ar spune stefan , mihai , mircea , vlad , dimitrie , neagoe , bogdan ??? voi chiar credeti ca nu exista Dumnezeu … treaba voastra ; dar daca exista??? Daca nu a existat Hristos de ce folosim un calendar dupa nasterea lui , calendar folosit si de papisti si protestanti si budisti , etc. ? Cum se explica icoanele izvoratoare de mir care le puteti vedea cu ochii vostrii sunt foarte multe si noi in tara???? cum explicati ca trupurile unor sfinti (Ioan cel nou de la suceava) nu au putrezit?? cum explicati existenta vrajitoarlor??( chiar eu am avut contact cu ele sau mai degraba a fost un el) daca masoneria e o societate care ne vrea bine, dar este doar discreta , oare ce are de ascuns ???? cine vrea\ mai multe detaliisa ma contacte-ze:sile_thecherul si mai vb dragilor sa va convingeti ca sunt multe necunoste pt voi si binenteles poate si mai multe pt mine . Doamne ajuta!
scuze pt multele greseli; e destul de tarziu!
Pentru cei cu “frica de dumnezei” gen Alex, silviu…in special Valeriu, ianainte de a vb. mai multe despre “libelulele voastre din capusor” raspundeti-ne la urmatoarele intrebari:
1.De cat timp folositi calculatorul …sau de la ce varsta.., si ce varsta aveti in momentul respectiv?
2.Proveniti din familie de pocaiti?…v-as ruga sa ne spuneti din ce religie sunteti.
3.Credeti ca daca ar exista vre un om care sa poata zbura sau sa sfideze orice alta lege a naturii nu ar fi aparut pana acum in CARTEA RECORDURILOR?Din cate stiu eu…nimeni nu s-a inscris cu asemenea ablitati iar toti cei care se afirma la tv facand trucuri de magie sunt profesionisti de meserie.Deci ce vedeti nu se poate face cu adevarat fara anumite trucuri!
4.De cat timp folositi internetul?In ce scopuri?
5.Care sunt emisiunile sau programele voastre preferate TV?
6.Vedeti utile experimentele facute de oamenii de stiinta..precum experimentul de la CERN ..”particula lui dumnezeu”, studierea planetelor ..precum marte etc.?
7.Care crezi ca este scopul tau pe aceasta planeta?
8.Care sunt cauzele principale ce au provocat cele mai mari si cele mai multe razboaie de pana acum?Cumva religia?
9.Cum poate “clasa politica” sa manipuleze “prostimea”?Cumva prin religie?
10.Religia are, a avut sau va avea vre un rol benefic in evolutia terei?Dar descopeririile stiintifice?
11.Ce pregatiri, studii aveti?In ce domeniu?
Cristi, Andreea, Raduku…si multi altii vor sa va ajute…
Mersi, Cristian, nu ma mai simt inutila. Totusi, sper sa gasesc si alte cai de comunicare pentru ca se pare ca nu e de ajuns sa scriu pe blog
Interesant chestionarul vostru! E bine ca sunteti dispusi sa dati o mana de ajutor. Accept!
“Cristi, Andreea, Raduku…si multi altii vor sa va ajute…” Iata ce va pot raspunde: m-am nascut in familie de ortodocsi si am fost botezat si eu, acum consider nul acel botez. Sustin botezul facut la o varsa matura, atunci esti capabil sa-ti hotarasti soarta. Acesta trebuie facut in Numele Tatalui, a Fiului si a Duhului sfant si nu in numele vreunei religii. Am cercetat mai multe religii dar nu fac parte din nici o religie. Ma consider crestin si cercetez Biblia. Sunt convins ca adevarul ei, al Bibliei, nu se gaseste in totalitate nici intr-o religie. “A birui” (Apoc 3:5, etc) sau a castiga viata vesnica, nu este nevoie sa fi membru vreunei religii chiar daca multe religii considera aceasta. Nici IEHOVA nu este Dumnezeul vreunei religii sau grupari, nici chiar a Martorilor lui Iehova, El este viul si adevaratul Dumnezeu, al tuturor. Nu exista religie falsa sau adevarata ci doar religie.
Emisiunile TV, internetul, calculatorul si studiile, nu-ti dau “intelepciunea care vine de sus”, pentru aceasta avem altceva de facut.
Printre multele intrepretari ale Bibliei, dupa placul si parerea fiecaruia, exista si o “interpretare” corecta de care se vor lovi in viitorul apropiat, deopotriva si preotul si pastorul si batranul de adunare si politicianul si omul de stiinta si comerciantul si prostimea si ciobanul.
Cristi, Andreea, Raduku… Eu v-as intreba doar atat: voi ce aveti in capsor? Ramaneti cu picioarele pe pamant!
Andreea, mie imi face placere sa socializez cu lumea ..de preferinta cu cei interesati de evolutie…si cu cei care se pot schimba in bine.
) ” incat sa ai asemenea capacitati ultrasenzoriale.Din cate stiu eu nici un om de pe planeta asta nu a putu sa demonstreze si sa se inscrie in cartea recordurilor pentru asemenea abilitati.Deci intelepciunea vine din mediul informativ, adica din..carti, emisuni educative precum filmele documentare, filme ce au un impact psihologic asupra comportamentului unui om, ziare, din diverse medii de socializari, etc.. Deci tu nu ai cum sa fi destept daca spui asemenea tampenii ca informatia nu iti pica din cer..intradevar ne nastem cu anumite informatii de baza..prin transmiterea genetica..asa cum si animalele stiu sa faca sex fara sa le invete nimeni..sau stiu sa se orienteze fara sa aibe vre o busola….deci gandestete ..pune pe foc carti precum biblia…ca acolo sunt cuvinte ce se interpreteaza in mod stiintific nu in cel religios…. sau uitate la filmul Zeitgeist..poate vei intelege la ce se refera biblia si cum au denaturat si interpretat oamenii cele spuse atata timp.Noi vrem sa va ajutam.Nu facem pe desteptii.Daca exista un creator el a facut acelas lucru la fel cum noi facem cu experimentul de la CERN ..pentru a observa cum decurg anumite fenomene …pentru a intelege ei insasi o parte din trecutul lor studiandune pe noi.Asa cum noi vrem sa intelegem prin experimentul de la CERN fenomenul BIG BANG si alte lucruri strict secrete…precum sa se acumuleze energii interstelare pentru construirea unor arme care sa pot distruge planete …(folositoare pentru a apara tera in caz de viitoare ciocniri cu anumite corpuri ceresti)Sunt multe care trebuie sa le intelegi singur..sa fiv capabil sa spui..nu exista dumnezeu..si daca exista el nu are treaba cu mine, eu nu am treaba cu el eu sunt capabil sa-mi croiesc singur destinul sau sa-mi accept soarta asa cum va fi pt ca viata e ca bila neagra pe o masa de biliard ..deci de la o simpla ciocnire..de la un inceput ..de la un simplu gest..viitorul se poate calcula matematic…demonstrat..viitorul nostru se stie inca de la BIG BANG…insa nimeni nu poate calcula la ora actuala viitorul.Si nici alte civilizatii mai evoluate din alte galaxi nu cred ca pot face acest lucru inca.Imi cer scuze pentru greselile gramaticale facute mai sus dar m-am grabit..nu-s noob, doar am facultate.Bafta tuturor!
Valeriu tu zici ca “Emisiunile TV, internetul, calculatorul si studiile, nu-ti dau intelepciunea care vine de sus, pentru aceasta avem altceva de facut” ok?Dar cultura cine ti-o da?Ia spune-mi si mie ce ti-a dat tie vre-o informatie de sus de unde spui tu?Si ce informatie ti-a dat?Ca daca primesti mesaje de la alte entitati inseamna k noi toti suntem prosti si tu esti neam cu “entitatea respectiva
Cristiane, Cristiane! Si peste 2, 3 ani vei vorbi la fel? Ce-mi spui tu aseaman astfel: “Un cercetas urca pe un munte pentru o expeditie. Duce cu el o sumedenie de unelte si aparate pe care le transporta cu mare greu su mult efort. Cand ajnge constata ca tot ce a dus cu el ii sunt inutile si ar avea nevoie de altceva ce nu si-a adus.” Chibzuit cercetas!
Cum veti salva planeta in caz de viitoare ciocniri cu anumite corpuri ceresti daca la o tornada nu-i puteti scimba directia macar?
Valeriu, la intrebarea asta ti-am raspuns mai sus….sunt multe modalitati de a schimba directia unui corp ceresc care poate sa loveasca tera.O modalitate ar fi sa se planteze niste panouri solare pe aceste corpuri iar soarele va devia traictoria acestora, alta modalitate ar fi montarea unor reactoare gigante tot pe aceste corpuri care sa exercite o forta destul de mare pentru a le putea schimba traictoria, iar alta modalitate ar fi, pur si simplu, bombardarea acestora de pe satelitul terei(luna) cu rachete “inteligente” pentru a nu pune in pericol planeta in cazul in care o bucatrica din acel corp ar putea intercepta tera.Daca nu stiai exista de mult baze construite pe luna..vezi http://libertatea.ro/stire/exista-baze-secrete-pe-luna-292027.html
numai ca aceste descoperiri ca si altele sunt strict secrete..pentru ca oameni precum tine si alti religiosi nu pot intelege brusc, dintr-o data, asemenea descoperiri si le e frica brobabil sa nu faceti un soc cand realizati ca dumnezeul vostru nu se pupa deloc cu noile inovatii si in plus pentru ei e mult mai bine sa existe o prostime pe care sa ai poata manipula prin religie dupa bunul plac.
Spuneia mai sus ca in ziua de azi nu se poate schimba traictoria unei tornade?E, aici te inseli dinou…vezi ca alaltaieri dimineata docmai au dat pe discovery un documentar cu orasul construit in piramida pe apa care va putea fi apart de orice fenomen al naturii, inclusiv “tsunami” , tornade, cutremure..etc.Dar preferi sa citesti biblia de 1000 de ori fara sa intelegi ce trebuie din ea in loc sa te uiti la emisiuni percum cea mentionata anterior.Vezi http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:A5tuuWSZq0IJ:www.realitatea.net/orasul-viitorului–o-piramida-gigantica-de-sticla-ce-ar-putea-adaposti-un-milion-de-oameni—foto_342371.html+oras+pe+apa+in+piramida&cd=11&hl=ro&ct=clnk&gl=ro
Silviu, cand am incercat eu sa-ti spun ca Dumnezeu nu exista? Tot ce vreau sa spun este ca nu trebuie sa-i atribui lui Dumnezeu responsabilitatea de a-ti croi soarta, ci sa ti-o faci singur, cultivandu-te sau invatand sa fii mai bun. Este doar o propunere/opinie. Nu este obligatoriu sa o respecti, insa eu macar stiu ca-mi fac datoria ca om.
Si totusi cred ca in Biblie s-a exagerat enorm. Eu am inceput s-o citesc si remarc cu stupoare ca ideile inscrise in el sunt total fantastice. Arata mai degraba a povesti din vechime si mai mult ne prezinta doar imaginatia unor scriitori din trecut. Intrebarea mea este cine poate garanta ca unul din scriitori chiar a putut vedea in trecut astfel incat sa stie cum s-a creat lumea sau cum va fi Apocalipsa? Daca analizezi mai atent modul in care se povestesc faptele,vei vedea ca la baza scrierilor se afla simple premonitii logice. Am vazut pe National Geographic un documentar in care unii experti incercau sa explice stiintific si logic “cele 10 urgii biblice” abatute asupra evreilor. De la prima urgie (secarea Nilului) porneste totul. Am ascultat explicatiile cu atentie si chiar cred ca numai astfel se putea intampla. Oricum, ceea ce vreau eu sa iti spun este ca nu orice lucru povestit in Biblie este adevarat, insa nu voi nega niciodata existenta lui Dumnezeu si a lui Iisus. Daca vreti sa cititi explicatiile celor 10 urgii puteti intra pe site-ul urmator: http://www.romanialibera.ro/stiinta-tehnica/descoperiri/explicatiile-stiintifice-ale-celor-zece-urgii-biblice-181852.html
Merci Andreea pentru linck-ul de mai sus.Eu am citit si alte explicatii a mai multor fenomene perecum despartirea apei de catre moise..au fost chiar mai multe documentare atat pe national geografic cat si pe discovery asa ca sunt confins ca pana in ziua de azi nu au exista miracole.Totul a fost explicat din punct de vedere stiintific si nu sfideaza logica.Vad ca tu spui mai sus ca esti convinsa de existenta lui Dumnezeu si a lui Iisus.Ce te-a determinat sa fi atat de convinsa?Isus e considerat o plagiatura nerusinata in mai multe filme documentare precum si-n “Zeitgeist”.Ia spune-mi ce intelegi tu prin “existenta lui Dumnezeu”?Cumva dumnezeu= zeul tuturor => creatorul tuturor=> el ar fi putut crea civilizatii care la randul lor ne-ar fi putut crea pe noi si tot asa..asemenea unul lant de dumnezei=>dar care creator a fost primul care a creat primul dumnezu?Atata timp cat nici un om de stiinta nu a putut raspunde la astfel de intrebri..precum “cine la creat pe primul creator?” eu am voie sa cred DOAR ca la fel cum BIG BANG-ul a creat acest univers, asa s-ar fi putut crea totul din nimic, nici macar din ciocnirea a doua particule.Deci nu pot sa cred in ceva ce nu s-a demonstrat si ar fi bine nici voi sa nu credeti asta.Pana cand se va demonstra ca exista un creator vom fi nevoiti sa acceptam ca singurul nostru creator ramane BIG-BAN-ul!!!Sunteti deacord cu cele spuse?
Cristi! Iti mai datorez niste raspunsuri. Pot sa-ti demonstrez ca exista Dumnezeu. Sa nu-L incurcam pe Dumnezeul cel viu si adevarat (IEHOVA), cu ceilalti dumnezei, este o diferenta. Exista un Dumnezeu Atotputernic care are un popor (compus din oameni, pamanteni) pe pamant chiar si in zilele noastre. Iata dovada: Scrierea Bibliei s-a incheiat cu aproximativ 1950 de ani. Cum iti explici ca ea, Biblia, arata cu cel putin 1950 de ani inainte, ce se va intampla cu acel popor, profetindu-i faptele lui bune si cele rele? Pot sa-ti arat zeci de asemenea dovezi, chiar sute. Chiar crezi ca cineva le-ar fi ghicit dinainte? Cu adevarat Biblia este Cuvantul lui Dumnezeu! Un singur exemplu este profetia cu cele 70 de saptamani (Daniel 9:24 – 27). Cine putea sti dinainte, cu atata precizie, ce se va intampla poporului Domnului?
Noi doi lucram pe doua fronturi diferite. Tu te increzi in stiinta lumii iar eu ma incred in Biblie. Ce doresc sa spun prin site-ul…(scuze Vali, nu-l mai public), este chiar aceea, ca oamenii care cred in Biblie si in Dumnezeu sa nu se lase pacaliti, mintiti si inselati de catre acei “intelepti” care cauta doar profit de la ei.
In curand se va dovedi ca am dreptate! Crestinii nu in cartea recordurilor doresc sa fie scrisi, ci in cartea vietii!
Am vorbit de “intelepciunea de sus”. Asteptam de la tine sa intelegi rolul ghilimelelor! Uite ce am vrut sa spun cu acea “intelepciune care vine de sus”: Inainte de terminarea scrierii Bibliei, Dumnezeu chiar a vorbit literal multor oameni, si prin vise si ingeri, dar acum nu mai este nevoie, acum avem nevoie de o “intelepciune” care nu vine de la regizorii de film, pentru a intelege ce s-a scris cu mult timp inainte pentru zilele noastre. Daca religia Martorilor lui Iehova se va prabusi inainte de 2012 (cum este explicat in profetia celor 70 de saptamani, “Ce spun proorocii?”), sau in jurul 2012, sa sti ca cineva (de sus) mi-a soptit la ureche acest lucru. Asteapta si te vei convinge!
“Spuneia mai sus ca in ziua de azi nu se poate schimba traictoria unei tornade?E, aici te inseli dinou…vezi ca alaltaieri dimineata docmai au dat pe discovery un documentar cu orasul construit in piramida pe apa care va putea fi apart de orice fenomen al naturii, inclusiv “tsunami” , tornade, cutremure..etc” Cati locuitori poate gazdui acel oras? Ce facem cu ceilalti aproape 7 miliarde? Daca pui o cireasa intr-un compot, intr-un beci gol nu inseamna ca ne-am aprovizionat pe iarna! Ai vazut vreun copac lovit de fulger de doua ori? De unde sti ca acolo va lovi tsunami si nu-si va alege alta tinta?
Despre Big-Bang, sa-mi fie cu iertare, dar deocamdata este un experiment nereusit. Cu asemenea dovezi, nesigure, eu nu indraznesc sa ies in fata. Socoteste de cate ori se puteau hrani toti locuitorii pamantului cu bani cheltuiti acolo, deocamndata degeaba?
Te straduiesti, prin metodele tale sa salvezi Pamantul si viata a catorva oameni. Ok. Nu este rau, dar Pamantul este proprietatea Acelui Dumnezeu in care tu nu crezi. Eu las Pamantul in grija lui si eu ma straduiesc sa ajut cati mai multi oameni sa-si castige viata vesnica. Da! Viata vesnica nu este un basm! Aceasta a pierdut-o omul dintai dar va fi iar restabilita. Cum vor dovedi oamenii de stiinta nemuritorii (la propriu) care vor exista pe pamant din acest secol 21?
Cristi! Sti care au fost ultimele cuvinte ale fizicienilor inainte de inceperea experimentului esuat Big-Bang anul trecut? Au spus: “Doamne ajuta!”
Cristian, prin “existenta lui Dumnezeu” nu inteleg existenta unui zeu creator al Terrei Atotputernic. Nu-l consider ca fiind nici macar o putere. Mai degraba as zice ca este o energie. Eu consider ca Dumnezeu este insusi miracolul vietii pe Pamant. Ai dreptate, nu se stie cine l-a creat pe Creator si nici cum a fost posibila crearea universului din Nimic. Ei bine, pentru mine existenta acestui univers, a sistemului nostru solar, a planetelor si a vietii pe Terra este chiar un miracol. Stau si privesc natura de la fereastra si ma gandesc cum ar fi daca nimic din acestea nu s-ar fi intamplat ori sunt pur si simplu sunt impresionata vazand atata viata, vazand fiecare fiinta (fie ea animal, om sau planta) cum incearca sa supravietuiasca. Pentru mine este fascinanta aceasta lume si desi noi credem ca stim totul despre ea, eu iti spun ca nu stim nimic. Cu fiecare lucru pe care il stim ne dam seama ce nu am stiut cu 10 minute inainte. Asa realizam ca ar mai putea fii o multime de alte lucruri nedescoperite inca la care nici nu ne-am gandit; sunt multe lucruri pe care nu le cunoastem. Pe scurt: cred in Dumnezeu fiindca eu deja il vad. Este peste tot, oriunde este viata, acolo este si el, iar eu nu am doar credinta care imi sustine ideea existentei lui, ci eu am gasit si dovezi (sa zicem “materiale”) conform carora iti spun ca el exista. In orice caz, aceasta este doar parerea mea, altii o au probabil pe a lor, frumos este faptul ca tot acest necunoscut ne da sansa sa ne imaginam orice si sa credem orice ajutati fie de instinct, credinta, stiinta si multe altele.
Dumnezeu vs. stiinta
Intr-o sala de clasa a unui colegiu, un profesor tine cursul de filozofie…
-Sa va explic care e conflictul intre stiinta si religie…
Profesorul ateu face o pauza si apoi ii cere unuia dintre noii sai studenti sa se ridice in picioare.
- Esti crestin, nu-i asa, fiule?
- Da, dle, spune studentul
- Deci crezi in Dumnezeu?
- Cu siguranta.
- Dumnezeu e bun?
- Desigur, Dumnezeu e bun.
- E Dumnezeu atotputernic? Poate El sa faca orice?
- Da
- Tu esti bun sau rau?
- Biblia spune ca sunt rau.
Profesorul zambeste cunoscator.
-Aha! Biblia!
Se gandeste putin.
- Uite o problema pt tine. Sa zicem ca exista aici o persoana bolnava si tu o poti vindeca. Poti face asta. Ai vrea sa o ajuti? Ai incerca?
- Da, dle. As incerca.
- Deci esti bun.
- N-as spune asta.
- Dar de ce n-ai spune asta? Ai vrea sa ajuti o persoana bolnava daca ai putea. Majoritatea am vrea daca am putea. Dar Dumnezeu, nu…
Studentul nu raspunde, asa ca profesorul continua.
- El nu ajuta, nu-i asa? Fratele meu era crestin si a murit de cancer, chiar daca se ruga lui Iisus sa-l vindece. Cum de Iisus e bun? Poti raspunde la asta?
Studentul tace.
- Nu poti raspunde, nu-i asa?
El ia o inghititura de apa din paharul de pe catedra ca sa-i dea timp studentului sa se relaxeze.
- Hai sa o luam de la capat, tinere. Dumnezeu e bun?
- Pai…da, spune studentul
- Satana e bun?
Studentul nu ezita la aceasta intrebare:
- “Nu”
- De unde vine Satana?
Studentul ezita.
- De la Dumnezeu.
- Corect. Dumnezeu l-a creat pe Satana, nu-i asa? Zi-mi, fiule, exista rau pe lume?
- Da, dle.
Raul e peste tot, nu-i asa? Si Dumnezeu a creat totul pe lumea asta, corect?
- Da
- Deci cine a creat raul?
Profesorul a continuat:
-Daca Dumnezeu a creat totul, atunci El a creat si raul. Din moment ce raul exista si conform principiului ca ceea ce facem defineste ceea ce suntem, atunci Dumnezeu e rau.
Din nou, studentul nu raspunde.
- Exista pe lume boli? Imoralitate? Ura? Uratenie? Toate aceste lucruri groaznice, exista?
Studentul se foieste jenat.
- Da
- Deci cine le-a creat?
Studentul iarasi nu raspunde, asa ca profesorul repeta intrebarea.
- Cine le-a creat?
Niciun raspuns. Deodata, profesorul incepe sa se plimbe in fata clasei. Studentii sunt uimiti.
-Spune-mi, continua el adresandu-se altui student. Crezi in Dumnezeu, fiule?
Vocea studentului il tradeaza si cedeaza nervos.
- Da, dle profesor, cred.
Batranul se opreste din marsaluit.
- Stiinta spune ca ai 5 simturi pe care le folosesti pt a identifica si observa lumea din jurul tau. L-ai vazut vreodata pe Dumnezeu?
- Nu, dle. Nu L-am vazut.
- Atunci spune-ne daca L-ai auzit vreodata pe Dumnezeul tau.
- Nu, dle, nu L-am auzit.
- L-ai simtit vreodata pe Dumnezeul tau, L-ai gustat sau L-ai mirosit? Ai avut vreodata o experienta senzoriala a lui Dumnezeu?
- Nu, dle, ma tem ca nu.
- Si totusi crezi in El?
- Da.
- Conform regulilor empirice, testabile, demonstrabile, stiinta spune ca Dumnezeul tau nu exista. Ce spui de asta, fiule?
- Nimic, raspunde studentul. Eu am doar credinta mea.
- Da, credinta, repeta profesorul. Asta e problema pe care stiinta o are cu Dumnezeu. Nu exista nicio dovada, ci doar credinta.
Studentul ramane tacut pt o clipa, dupa care, pune si el o intrebare.
- Dle profesor, exista caldura?
- Da
- Si exista frig?
- Da, fiule, exista si frig.
- Nu, dle, nu exista.
Profesorul isi intoarce fata catre student, vizibil interesat. Clasa devine brusc foarte tacuta
Studentul incepe sa explice:
- Poate exista multa caldura, mai multa caldura, super-caldura, mega-caldura, caldura nelimitata, caldurica sau deloc caldura, dar nu avem nimic numit “frig”. Putem ajunge pana la 458 de grade sub zero, ceea ce nu inseamna caldura, dar nu putem merge mai departe. Nu exista frig – daca ar exista, am avea temperaturi mai scazute decat minimul absolut de -458 de grade. Fiecare corp sau obiect e demn de studiat daca are sau transmite energie, si caldura e cea care face ca un corp sau material sa aiba sau sa transmita energie. Zero absolut (-458 F) inseamna doar absenta totala a caldurii! Vedeti, dle profesor, frigul e doar un cuvant pe care il folosim pentru a descrie absenta caldurii. Nu putem masura frigul. Nu avem unitati de masura pentru frig. Caldura poate fi masurata in unitati termice, deoarece caldura este energie. Frigul nu e opusul caldurii,
dle profesor, ci doar absenta ei!
Clasa e invaluita in tacere. Undeva cade un stilou si suna ca o lovitura de ciocan.
- Dar intunericul, profesore? Exista intuneric?
- Da, raspunde profesorul fara ezitare. Ce e noaptea daca nu intuneric?
- Din nou raspuns gresit, dle profesor. Intunericul nu este “ceva”; este absenta a “ceva”. Poate exista lumina scazuta, lumina normala, lumina stralucitoare, lumina intermitenta, dar daca nu exista lumina constanta, atunci nu exista nimic, iar acest nimic il numim intuneric. Acesta este sensul pe care il atribuim acestui cuvant. In realitate, intunericul nu exista. Daca ar exista, am putea face ca intunericul sa fie mai intunecat sau mai putin intunecat, l-am masura cu unitati de masura, nu-i asa?
Profesorul incepe sa-i zambeasca studentului din fata sa. Se pare ca acesta va fi un semestru bun.
- Ce vrei sa demonstrezi, tinere?
- Dle profesor vreau sa spun ca premisele dv. filosofice sunt gresite de la bun inceput si de aceea concluzia TREBUIE sa fie si ea gresita.
De data asta, profesorul nu-si poate ascunde surpriza.
- Gresita ? Poti explica in ce fel ?
- Lucrati cu premisa dualitatii, explica studentul… Sustineti ca exista viata si apoi ca exista moarte; un Dumnezeu bun si un Dumnezeu rau. Considerati conceptul de Dumnezeu drept ceva finit, ceva ce putem masura. Dle, stiinta nu poate explica nici macar ce este acela un gand. Foloseste electricitatea si magnetismul, dar NIMENI nu a vazut sau inteles pe deplin vreuna din acestea doua. Sa consideri ca moartea e opusul vietii inseamna sa ignori ca moartea nu exista ca lucru substantial. Moartea nu e opusul vietii, ci doar absenta ei. Acum spuneti-mi, dle profesor, le predati studentilor teoria ca ei au evoluat din maimuta?
- Daca te referi la procesul evolutiei naturale, da, evident ca da.
- Ati observat vreodata evolutia cu proprii ochi, dle profesor?
Profesorul incepe sa dea din cap, inca zambind, cand isi da seama incotro se indreapta argumentul. Un semestru foarte bun, intr-adevar.
- Din moment ce nimeni nu a observat procesul evolutiei in desfasurare si nimeni nu poate demonstra ca el are loc, dvs. predati studentilor ceea ce credeti, nu? Atunci, ce sunteti, om de stiinta sau predicator?
Clasa murmura. Studentul tace pana cand emotia se mai stinge.
- Ca sa continuam demonstratia pe care o faceati mai devreme celuilalt student, permiteti-mi sa va dau un exemplu, ca sa intelegeti la ce ma refer.
Studentul se uita in jurul sau, in clasa.
-E vreunul dintre voi care a vazut vreodata creierul profesorului?
Clasa izbucneste in ras.
-E cineva care “a auzit” creierul profesorului, l-a simtit, l-a atins sau l-a mirosit? Nimeni nu pare sa fi facut asta. Deci, conform regulilor empirice stabilite si conform protocolului demonstrabil, stiinta spune – cu tot respectul, d-le – ca nu aveti creier. Daca stiinta spune ca nu aveti creier, cum sa avem incredere in cursurile dvs, dle profesor?
Acum clasa e cufundata in tacere. Profesorul se holbeaza la student, cu o fata impenetrabila. In fine, dupa un interval ce pare o vesnicie, batranul raspunde.
- Presupun ca va trebui sa crezi, pur si simplu….
- Deci, acceptati ca exista credinta si, de fapt, credinta exista impreuna cu viata, continua studentul. Acum, dle, exista raul?
Acum, mai nesigur, profesorul raspunde:
- Sigur ca exista. Il vedem zilnic. Raul se vede zilnic din lipsa de umanitate a omului fata de om. Se vede in nenumaratele crime si violente care se petrec peste tot in lume. Aceste manifestari nu sunt nimic altceva decat raul.
La asta, studentul a replicat:
- Raul nu exista, dle, sau cel putin nu exista ca lucru in sine. Raul e pur si simplu absenta lui Dumnezeu. E ca si intunericul si frigul, un cuvant creat de om pentru a descrie absenta lui Dumnezeu. Nu Dumnezeu a creat raul. Raul este ceea ce se intampla cand din inima omului lipseste dragostea lui Dumnezeu. Este ca frigul care apare cand nu exista caldura sau ca intunericul care apare cand nu exista lumina.
Profesorul s-a asezat, fara a mai scoate un cuvant…..
PS: Studentul se numea…. Albert Einstein.
Albert Einstein a scris cartea intitulata “Dumnezeu vs. stiinta” in 1921….