Tinteste spre luna. Chiar daca nu vei reusi, macar vei fi printre stele…
2 Feb
Pentru civilizatia Maya, anul 2012 va marca trecerea la o epoca mai spiritula, intr-un domeniu al unui nou element pe care l-am putea traduce prin “eter’”. Interpretarile privind felul in care va arata acest sfarsit difera, insa multi considera ca fi o trecere traumatizanta si ca nu este exclus sa implice sfarsitul intregii umanitati.
Un om de stiinta american, Lawrence E. Joseph, deosebit de pragmatic fiindca este si un intreprinzator de succes, a verificat aceasta teorie cu metota galileiana si si`a prezentat descoperirile in cartea intitulata “Apocalipsa 2012″. Cercetatorul american nu exclude, insa, nici o alta interpretare a profetiei maya: 2012 ar putea insemna si intrarea intr`o noua era de constiinta mai ridicata, dar bazata pe stiinta.
Un infiorator raport al Pentagonului vorbeste despre anul 2012, asociindu`l cu sfarsitul lumii, cand intreaga omenire va ajunge la in moment de cumpana. Se anticipeaza conform datelor cercetatorilor ca timpul va ajunge la zero, clima se va schimba dramatic, iar ADN`ul uman va fi reprogramat. Pamantul va suferi din cauza schimbarilor bruste de clima si milioane de oameni vor muri de foame si razboaie.
Pe masura ce ne apropiem de anul 2012, vor avea loc mai multe schimbari la nivelul planetei, care vor provoca modificari radicale si bruste de clima si vor duce la anarhie, se arata intr-un raport al Pentagonului. Teoria este sustinuta de mayasi, care prevad ca “sfarsitul timpului” va avea loc pe 21 decembrie 2012. Calendarul Maya se incheie brusc la aceasta data, cu toate ca, in trecut, mayasii, care erau foarte avansati in astronomie, calculasera date cosmice pana la milioane de ani.
Previziunile sunt sumbre pentru perioada premergatoare anului 2012. Dupa 2010, Europa va suporta o schimbare radicala de clima si se estimeaza ca milioane de oameni vor muri din cauza foametei si a razboiului. La nivel planetar, avem de`a face cu o inversiune a polilor magnetici, fenomen care se petrece o data la 13.000 de ani, deci de doua ori intr`un mare ciclu cosmic de 26.000 de ani. De asemenea, asistam la o crestere a rezonantei magnetice a Pamantului, care a inceput din 1980. Prin urmare, in anul 2012, timpul va atinge valoarea zero.
Tot in 2012, planul sistemului nostru solar se va alinia peste planul Galaxiei, Calea Lactee. Potrivit mayasilor, anul 2012 nu va fi sfarsitul lumii, ci momentul cand adevarul ne va fi revelat. Toate aceste schimbari dramatice vor avea efecte serioase si asupra ADN`ului uman, care va fi suferit o reprogramare si va fi imbunatatit, avand 12 spirale in loc de doua. Oamenii vor depasi tehnologia, asa cum e cunoscuta azi si va avea loc o trecere rapida prin dimensiunea a patra si intrarea in cea de`a cincea.
Ultimul raport ONU considera ca niciodata omenirea n`a avut de infruntat un pericol atat de grav. Raportul analizeaza situatia in care se afla populatia a 177 de tari. Noul acord urmeaza sa intre in vigoare chiar incepand cu anul 2012, atunci cand Protocolul de la Kyoto va lua sfarsit. Raportul PNUD propune “o abordare in paralel” a problematicii incalzirii globale: pe de o parte, reducerea emisiilor de gaze, iar, pe de alta parte, cooperarea internationala in ceea ce priveste adaptarea la schimbarile de tot felul prin care trece omenirea acum.
Diverse religii si credinte “asteapta” sfarsitul lumii la date antecalculate cu mari perioade de timp inainte. Iata cateva dintre ele:
Cu toate ca nu au trecut testul anului 2000, teoriile sfarsitului lumii cunosc acum un reviriment legat de anul 2012. Se pare ca tot mai multe argumente converg spre concluzia ca in acel an ceva cu totul surprinzator si inimaginabil se va petrece cu planeta noastra si implicit cu noi, locuitorii ei. Inainte de a accepta sau respinge aceste argumente, e bine sa le cunoastem. Si bineinteles, sa ne intrebam: suntem oare pregatiti pentru anul 2012?
181 Comentarii pentru "Sfarsitul lumii vine in 2012…"
mno asta e!!! nu ar fi prima extinctie!!! au mai existat si altele in timpul geologic!!! disparem noi??? o sa apara noi organisme superioare adaptate noilor conditii de viata “oferite” de ceea ce se va numi atunci TERRA!!! insa unii dintre noi o sa traim pe atunci si vom vedea!!! dar sa fim realisti!!!
Anul 2012…preziceri de tot felul s-au mai facut..si nu s-au adreverit…ins a cu siguranta in jurul acelui an ceva se va intampla…Oricum noi romanii nu vom avea de suferit mai mult decta avem azi d epe urma incapabililor care ne conudc.La noi nimeni nu s eintereseaza de asa ceva ci mai degraba cum si de unde sa scoata mai mult “malai”pe cine sa mai sape, pe cine sa mai traga in jos…Deci fiti fara frica oameni buni si traiti-va viata pana atunci
nu cred ca sfarsitul lumii va fi in 2012 numaqi d-zeu stie can va veni the end. sper insa sa nu vina prea curand.
sa nu vina sfarsitul
((((((
Shit!
deci nu este prima data cand descopar asemenea lucruri scrise..publicate
prima oara am vazut un documentar de Discovery Channel despre ceea ce an citit mai sus,dar nu credeam , adica mi se parea putin ciudat…si totusi nu credeam.Dar de atunci, adica de jumatate de an tot caut si incerc sa citesc si sa vad cat mai multe documentare despre schinbarile care vor avea loc pe 21 decembrie 2012 ..multi oameni de stiinta care fac cercetari spun cu frica chiar ei ca nu stiu ce se va intampla…dar vom vedea ..curand
nu cred ca vine sf lumii
asa sa zis si in 2000
sf lumii va venii cand va hotara Dumnezeu
parerea mea
mai prietenilor….ma refer la oameni care cred ca dumnezeu decide cand e sfarsitul lumii….sa va spun ceva…voi chiar nu ganditi?…..eu nu cred ca exista un om invizibil in cer….si cautati documentarul….Zeitgeis….p net…sa va lamuriti si voi cum sta treaba cu dumnezeu….
lasati chestile astea in seamna lui dumnezeu nu va tot bagati nasul si spunesti protii sau daca chiar era adevarat ce ati spus in anul 2000 inseamna ca dumnezeu nea protejat el nea creat si tot el ne protejeaja si sf lumii va veni cand va hotara el!!!
asa ca avem toata viata inainte
va veni sfarsitul lumii!!!… stim k va veni intr-o zi (scrie in biblie)…orcum in acest secol au avut loc evenimente afectuase cum ar fi inundatiile, boliile etc…. ne gandim la fiecare intamplare dramatica din viata noastra…deci cu siguranta sfarsitul se apropie…spre un nou inceput
nu decideti voi cand vine sfarsitul.numai DUMNEZEU stia asta
P mn ma inspaimada gandul ca va venii sfarsitul lumii……
dar tot in acelashi timp cred ca Dumnezeu ne-a creat ca sa traim nu sa ne omoare……si poate k NICIODATA nu va veni “Sfarshitul lumii!”!!!!!



Cu siguranta ceva nemaivazut pana acum se va intampla la 21.12.2012. Din moment ce toata lumea e deacord ca timpul s-a comprimat in ultimii ani , si de la 24 de ore cat avea o zi aceasta a ajuns sa aibe dora 16 ore trebuie sa ne punem intrebarea ce s-a intamplat cu cele 8 ore lipsa.Daca ele au putut disparea pur si simplu intr-un interval atat de scurt, de ce nu ar disparea si celelalte 16 ore ramase cat are acum o zi?Cu siguranta o inversare de poli magnetici nu am mai intalnit in cursul istoriei noastre deci nu avem cum sti ce se va intampla, un lucru fiind sigur -ceva se va intampla si nu va fi ceva obisnuit.Maiasii erau mult mai inaintati in tehnlogie decat suntem noi in momentul acesta de aceea au putut calcula atat de exact timpul cu 3000 de ani in urma.In momentul solstitiului de iarna , la 21.12.2012 ,ora 11.11 acest ciclu de viata pe Terra se va incheia ,dupa care va incepe un nou ciclu din care noi fiintele care populam in acest moment planeta nu vom face parte…Macar sa castige DINAMO aceste 4 campionate care au mai ramas , sa ajungem aurolacii la titluri castigate.
sfarsitul lumii tot trebuia sa vina. in biblie scrie de sf lumii
si ute ca se adevereste, dar pana atunci rock on an fuck hard life is good.
geo, m ai lasat fara cuvinte! ce frumoas era , daca evenimentele erau afectuoase….
SEMNUL FIAREI
umnezeu o sa inteleaga:El o sa ma ierte chiar daca am luat(semnul)El are mila de mine sin u vrea ca eu sa-mi pierd viata.Nu trebuie sa-mi fac griji ,mai pot fi salvat. NU NU Gresit!!!!!!!
Sant multe presupuneri in ce priveste acest semn,dar putem fi siguri un lucru.Ca oricine primeste aceasta marca a fiarei este (pierdut).Odata ce ai primit(marca 666)nu mai este cale de intoarcere.Nu vei mai pute fi iertat sin u vei mai avea inca o sansa.Nu vei mai fi salvat din acel moment si vei fi(pierdut definitiv)Nici san u te gandesti ca
Daca vei primii acest semn(666) pe frunte sau pe mana ta,esti(pierdut).Tu nu o sa mai poti fi salvat!Tu ti-ai dat viata(fiarei) in acel moment.O sa fie timpuri grele si presiuni mari cand se cere ca acest semn sa fie primit de oameni.O sa para probabil ca este singurul lucru care te va tine in viata in timpul acela si multe probleme se vor rezolva daca primesti(semnul).Mare presiune o sa fie asupra ta ca sa primesti acest semn cum ar fi,(tortura sa-ti pierzi viata,iti vei pierde copii,sa-ti ia lucrurile tale,casa,reputatia,sa ti se taie mainile,libertatea etc)Profetii ne-au avertizat ca diavolul nu o sa-i lasa usor pe acestia care nu primesc semnul ci o sa fie chinuiti teribil si torturati ca sa-I faca sa primeasca marca lui.Fara acest semn nu vei mai putea cumpara sau vinde nimica.In timpul acela fi pregatit sa-ti dai viata mai bine decat sa primesti semnul satanei.Nu te compromite si nu face aceasta greseala fatala de a primii semnul.Chiar si cei credinciosi o sa fie condamnati pentru eternitate de catre Dumnezeu.Dar pentru acestia care refuza sa primeasca(semnul fiarei) sis ant omorati pentru credinta lor este nadejde.
Apocalipsa :STUDIATI BINE
Parintele Diacon Gheorghe Cazacu spre instiintare a adevarului.
Si am vazut tronuri si celor ce sedeau pee le li s-a dat sa faca judecata.Si am vazut sufletele celor taiati pentru marturia lui Isus si pentru cuvantul lui Dumnezeu,care nu s-au inchinat fiarei,nici chipului ei,si nici nu au primit semnul ei pe fruntea si pe mana lor.Si ei au inviat si au imparatit cu Hristos mii de ani
Grija celor cuprinsi de Bogatie.
nu cred asa ceva e o gluma
ce sf lummii terbuia sa vina si in 2000 si nu a venit sf lumii vine cand vrea dumnezeu
de fapt nu o sa fie nici un sfarsit al lumii nu exista si nu va exista asa ceva o sa fie transformarea globala asteptata de secole deja se cunoaste aceasta apropiere prin razboiul pe carel ducem de atata timp uragane cutremure furtuni solare clima care a luato razna trebuie sa va dati seama suntem in pragul unei noi evolutii normal nu oricine o sa supravietuiasca la aceasta transformare nu oricine este menit sa vada acest miraculos eveniment aceste persoane trebuie sa fie pregatite intelectual si fizic si ele trebuie sa simta fiecare evenim ent care prezice acestt fenomen eu deja pana sa vad acest articol stiam ca o sa se intample cva maret si stiam ca nu am fost adus pe lumea asta cruda degeaba trebuia sa existe un motiv anume
in fine trebuie sa asteptam momentul acela ca fiind cva de genul unui revelion fiindca ar trebui sal asteptam fericiti nu sa ne gandim ca vine sfarsitul lumii
trebuie sa incep sa imi caut un loc bun de privit sfarsitul lumii…si sa nu uit sa imi iau floricelele…
1 chestia cu timpu’ sa zicem ca am observat …
2 de sfarsitu’ lumii se vb si in 96 si in 99 si in 2000 …s a dus sa se pi*e sfaristu’ asta
3 in 91 …atunci eram sa merlim p bune…era sa ne spulbere un meteorit…(aja cik…NASA)
4 sfarsitu’ nu vine pt mn …sf(arsitul) vine pt nebunii care sunt dusi cu pluta…si cred in tot felu’ de prostii …
5 domn’ parinte diacon….. nu k nu as fi crestin… da tu ai vazut prea multe filme SF si bati _|_ de noi …D zeu
cu mila…k avem parte nu mai de nebuni…psihopati…etc sal’tare
Fiti pregatiti ! in rest …sa nu disperati !Nici ingerii din cer nu stiu cand v-a venii sf lumii si o sa stie un cercetator sau careva destept ….dezastre sunt,au fost si vor mai fi!
nimeni nu va sti cand va fi sfarsitul lumi doar Acela care a creato ii stie sfarsitul, in cartea Daniel din Scriptura este o profetie la sfarsitul lumii
oameni buni sf.lumii cred k va venii dar kand nush…mai avem 4 ani d trait sh d petrekut…asa k nu va ganditi voi la asa cva…Lasati-l p Dumnezeu sa se gandeask ku toate k imi pare rau trebuie sa-l astept am inkredere in Dumnezeu sh shtyu k EL O SA NE SALVEZE …A AVUT GRIJA D NOI PANA AKUM SH V-A AVEA D AKUM INAINTE …Avetzi incredere in EL sh totul v-a fii bn.
Bun parerea mea e ca sfarsitul lumii nu va fii atunci cand spune omenirea.Bun preziceri au mai fost ca va veni sfarsitul lumii da nu a fost asa.Eu zic ca doar DUMNEZEU stie cand va veni sfarsitul nostru nu cand spunem noi.
nu prea cred Dumnezeu stie cand se va intampla asta si daca lumea noastra nu este plina de pacate dumnezeu ne va lasa pe pemant
Imi vine sa rad de multi….de foarte multi.Credeam k va mai documentati si voi cu timpul si va treziti la realitate, pentru ca numai traim in pestera!Nu inteleg de ce il implicati pe asa zisul dumnezeu sau cum vreti voi sa-l numiti…Nu uitati ca Albert Einstein(cel mai destept om al tuturor timpurilor) sustine in ultima scrisoare inainte sa moara ca nu credea toate povestile din biblie si nici nu credea in existenta unui creator iar biblia a fost combatuta de multi oameni de stiinta(a fost creata cu scop de manipulare in masa).Ce tot nu intelegeti?Asteptati sa va pice ceva de sus omuleti slabi ce sunteti?Nu sunteti capabili sa va bazati pe voi?Aveti nevoie mereu de un ajutor care chiar daca niciodata nu v-a fost dat inca mai sperati?Dumnezeu nu exista..nici viata dupa moare…suntem o materie, atata tot.Am murit si punct.Mai aveti tupeul sa apareti in astfel de subiecte si sa va mai dati cu parerea cand voi inca mai credeti intr-un creator(dumnezeu)???Ha..Si acum sa revin la subiect..Da..multe teorii se unesc in acest an(2012) si il considera ca inceputul unei noi eri.As vrea sa vad mai multi oameni care se bazeaza pe fapte reale si demonstrari stiintifice decat oameni religiosi care habar nu au de capul lor si isi dau cu parerea…dar asta e, inca nu “ne-am” dezvoltat suficient neuronul(daca v-am deranjat cu acest mesaj ma puteti “injura” pe ID-ul de yahoo.. cristian.ilie2 ).
Nu stiu ce sa zic… ce a fost… a fost, ce este… este si ce va fi nu va putea schimba nimeni…
… eu va doresc doar mult noroc la toti si sa va traiti viata in continare
Fiecare gandeste diferit din cate vad eu si din cate au scris cei de dinaintea mea… eu zic ca daca vreodata va veni sfarsitul “Marele Sfarsit” sau “Apocalipsa”… nu poate face nimeni nimic… asteptam si vedem ce va fi
Mai cred ca daca viitorul va fi urat sau ciudat… asta nu inseamna ca trebuie sa ne speriem sau sa ne lasam de Counter-Strike
Nume : Alin Antonio
Varsta : 19 ani
Localitate : Bucuresti
Yahoo! : alin_emotional@yahoo.com
Va Salut !
ba astia asi dau cu presupusu fraerilor nu zic precis ca vine dar safarsitul da an fine pentru emo e bine si asa vor sa moara
nu vreau sa vina sfarsitul lumii cand o sa am 15 ani Doamne sa nu vina sfarsitul lumii in 2012 cas prea mica
atunci cand tu cel care citesti aceste randuri nu vei mai fi , acela va fi sf pentru universul tau … in niciun caz al omenirii … in 2012 ma pregatesc sa trec in 2013.
vor venii extraterestrii cu navele lor, si vor ataca pamantul
Rog moderatorul acestui blog sa stearga mesajele tampite si ironice postate de niste “copii” de cativa anisori care nu au ce face si vor si ei sa se bage cu nasu-n ciorba,ca si cel de mai inainte.Gabytza tu dute in biserica si mai fa cateva matanii ca e mai bine asa.Apoi sa vb de extra-terestrii.Cauta pe google despre INUAKI.Poate iti mai schimbi si tu gandirea aia care sa presupunem ca o ai, si e valabil si pt. restul copiiilor care nu au ce face decat sa lase comentarii aiurea.Sa sti k toti te aplauda la susnumita, ta “gluma”
gasiti aici o carte foarte buna in romana despre anul 2012: http://www.identitati.ro/Download.html
eu nu cred in sfarsitu lumii ,e o minciuna sfarsitu lumii e cand tie scris sa mori atunci mori
interesant asta cu calendaru maya, sfarsitul lumii este aproape intradevar, dar asta va fi la 4-5 ani cand vor incepe sa implanteze cipurile in oameni”atunci va veni antihristul” si cum deja au inceput cu pasapoartele…
sa va uitati la filmul ” ingerul digital” pt a afla mai multe…
cu siguranta nu va fii…deoarece doar Dumnzeu decide acel moment…daca chiar ar fii sfarsitul lumii..credeti ca Dumnezeu ar mai da viata copiilor…ca pana la urma ei nu ar avea nici o vina…si de 06.06.2006 s-au spus multe lucruri si nu sa adeverit nimic.Eventual sa spunem intr-un fel ca va fii sfarsitul lumii facut de mana omului..nu de Dumnezeu ca la atatea minuni inventeaza si omul nu e de mirare…deja se face in japonia profesorii roboti…deci ganditi-va si voi mai logic..nu credeti absolut orice!!!!!!!!nu tot ce zboara se mananca!!!!!!!!!!!!
M-am uitat, şi iată că s-a arătat un cal gălbui. Cel ce sta pe el, se numea Moartea, şi împreună cu el venea după el Locuinţa morţilor. Li s-a dat putere peste a patra parte a pământului, ca să ucidă cu sabia, cu foamete, cu molimă şi cu fiarele pământului.
Mai e putin, Wake up ! and smell the ashes…..
numai dumnezeu stie cand este sfarsitul…….
/
ce sa mai zici frate …

aja sa mai prezis…..
dar akm nu ai cum sa te impotrivesti furiei lui DUMNEZEU…..
dak aja Va Vrea asta e…..
boi fratzilor….p pamintu’ asta numai martalogi p bune….SFARSITUL LUMII
hai s fim seriosi……adik profa d religie zice k numai D-zeu stie cand va “veni”….. savantzii ji toti cercetatorii astia zic k va veni in 1012…..
…..ce mai conteaza cand va veni…..un lucru e sigur…vom muri k tottzi….s-a mai zis k vine in 2000 ….
dup cate vad io st in viatza ……..faza e k va veni o data ji gta …
dar asta nu inseamna sa 

……e nasol da asta’i viatza…love&pice
pt cristian Ilie,de ce spui numai prostii si nu te increzi in Dumnezeu?de ce crezi k EL nu exista?de ce crezi intr-un om simplu care la raqndul lui era ateu si el k si tine,te crezi destept?multi se intreaba k cine L-a creat pe EL?nu exista raspuns,EL A EXISTAT SI VA EXISTA PE VECI,pt k te-ai impotrivit LUI exista rautate in tine pt k ateii sunt prosti nu gandesc.Dak DUMNEZEU e atotputernic ce inseamna?cine a creat toate aceste minuni pe care ne bucuram ca traim pe el?s-a creat singur?si dak exista puteri supranaturale pt k exista EL inseamna k exista viata si dupa moarte.s-au dovedit.si pt k razi de comentariile altora jignesti sentimentele lor,nu ai nici un drept sa spui astfel,e liber sa comenteze fiecare ce vrea.si k sa vezi cum e knd cineva iti com la fel comm ca sa vezi si tu cum te simti.in anul 2012 va fi sf timpului si nu al lumii pt k mayasii s-au oprit la data de 21-12-2012.ceea ce au prevazut ei este fals,cat si despre semnul fiarei poate fi posibil sa se intample,deja s-a deschis acest subiect de demult,insa dak biserik nu va accepta vom fi salvati

si sa stii cristian ilie k m-am documentat,stiu si ce spune stiinta dar si din biblie.cu totii stim k biblia e carte sfanta,sunt vb LUI DUMNEZEU si intamplarile din trecut acum mii de ani,a scris-o sfintii D-LUI prin EL,Sa stim cum s-a creat totul,ce s-a intamplat cu oamenii pe care i-a creat si ce au facut?cum s-a evoluat totul?la fel si lb,knd s-a ajuns k lumea sa nu se mai inteleaga ,nu trebuia sa existe doar un singur popor EL a vrut sa existe mai multe sa ne impartim ,sa alcatuim o lume noua si alta noua.A spus sa nastem,crestem sa ne inmultim,nu a mai vrut sa distruga ce a distrus cu potopul lumea,a fost suparat pt k lumea pe care o crease devenisera f rai si ELnu vroia asta,vroia sa fie toti buni cu ganduri curate.cat despre stiinta-numai ce am citit din ea mi-am dat seama ca sunt numai prostii scoase de om e adevarat numai faza cu dinozaurii. fiti atenti cum incepe……………La inceput nu a existat nimic pe pamant………..si mai departe?nu spune cum s-a evoluat totul,oamenii ,dinozaurii,si alte specii.au trecut direct la maimute ,de ce maimuta de acum ,animalul pe care il stim nu s-a transformat si el in om?poi asa zice ma?oamenii de stiinta………..vai de pula lor k sunt prosti de bubuie
va venii predator cu toata colonia de predatori
si ne va vana pana la ultimul si apoi vor depune oua de alien
si isi vor creea un imperiu aici, empire of evil
fratilor…la noi, in Romanica, nici macar Apocalipsa nu vine
Pentru Sabrina!Nu-mi place sa ma dau in spectacol in fata celor care nu sunt prea documentati in anumite domenii si nici sa ai jignesc si uneori chiar regret timpul pierdut in fata monitorului si nu numai pt. a incerca sa “deschid orizontul” anumitor persoane ca tine, dar totusi am sa-ti raspund la cateva intrebari si te-as ruga sa-mi raspunzi si tu la randul tau, chiar daca nu sti raspunsurile, dand un simplu search pe google.De ce bagi mana in foc ca biblia ar fi o carte benefica omenirii si ca sunt scrise in ea anumite momente reale din istoria inceputului nostru si crezi in asa zisele sfidari de legi ale naturii(inaltatul la cer, despartitul apelor, etc…si chris angel “merge pe apa sau prin aer” si multi altii) cand tu defapt te-ai nascut acum si nu acum cateva mii sau milioane de ani!In o mie de ani e suficient cat sa se faca din tantar armasar tinand cont ca un ziar sau aproape orice informatie media ne dovedeste asta la intervale de zile.Si daca tu crezi ca un om dintr-o civilizatie mai avansata (dumnezeu) a ajutat la crearea universului exact cum e scris in biblie, adica in 7 zile…si k fenomenul big-bang sau alte teorii sunt mai putin credibile decat ce scrie in biblie atunci chiar am sa regret ca mi-am pierdut timpul sa mai las un comentariu pentru reprosurile care mi le-ai oferit.Pun pariu ca daca te intreb daca crezi in vraji, magie, fantome, etc..ai sa-mi dai un raspuns la fel de afirmativ ca si credinta ta in “dumnezeu”.Nu va judec pentru asta, pentru ca informatiile se transmit prin ADN, genetic de la o generatie la alta, fie ele eronate sau adevarate, dar nu cerzi ca ar fi corect, ca si tu la randul tau, sa incerci sa privesti cu o mai mare atentie “orizontul”?Spuneai mai sus ca e mai credibila teoriile din biblie care bate catre ideea unui inceput din adam si eva si ca in schimb ideea ca ne-am trage din maimute e una falsa?Nu zic ca o civilizatie mai avansata nu ne-a influentat dezvoltarea grabita a inteligentei si ca e foarte posibil sa nu ne tragem din maimute dar nici aberatia anterioara nu o cred.Sunt multe documentarii in care s-a zis ca o alta civilizatie ne-ar fi modificat ADN-ul cu un scop anume si le cam dau dreptate.Ti-as da niste carti in format pdf sa citesti daca m-ai contacta la adresa de mail care am lasat-o mai sus(cristian.ilie2@yahoo.com).Daca ar fi sa te mai contrazic si la restul continutului si sa incep sa insir argumente care sa afirme ca tot ce spun e mai credibil decat “jegul din biblie” “mi-ar lua o eternitate” asa ca esti libera sa reactionezi ca un om care se afla totusi in mileniul 3.
avand in vedere teoriile si pedictiile oamenilor de stiinta sfarsitul lumi e pe aproape dar incert.Orcum ceva trebuie sa se intample asa nu se mai poate continua,diferenta intre cei bogati si cei saraci e atat de mare incat nu mai are limite.Stiinta evolueaza in continuu .Toate are un sfarsit.Singurele lucruri care nu au sfarsit sunt universul si prostia omeneasca dar de prima nu sunt sigur.Sfarsitul lumi va fi ajutat de oameni printrun razboi mondial sau printrun experment fizic,chimic etc. executat gresit.NU VA FIE FRICA DE SFARSIT.AVANTAJUL CA O SA MURIM APROAPE TOTI.NU O SA AVETI REGRETE CA A RAMAS ALTI PRETENI.FAMILIA NU VA REGRETA MOARTEA VOASTRA.
GANDITIVA CA NU SUNTEM NEMURITORI ODATA TOT TREBUIE SA SE INTAMPLE,MAI DEVREME SAU MAI TARZIU VA VENI
ce aveti ma va ie foame datile ma de mancare la muiasii astia cu calendarele lor cred ca li sa inchis fabrica de calendare la saracii muiasi in plm si a voastra dak DUMNEZEU vrea sa murim maine maine murin nu ca zice parceampulis ala sau cum il cheama ca a prezis el …. sa se ia de mana cu Istrate saracu ala alt nebun pe pamantu asta nici ala nu a mai mancat de 1000 de ani ……… thoamne ce nebuni cum dreaqu sa nu mai fie lume auzi dute bhaaaaaaa si dai la pesteee
vladicaaaaaa dute si fierbea 2 oale cu apa si aruncale pe tine sa vezi ce bine te simpti dupa ………………… bha nu vr sa jignesc pe toti dar majoritatea oameni nebuni bha ……………….
sylar ::: bha am mai vazut nebuni da nici unu ca tine bhaaa ce cai visezi ma …… thoamneeee nu mai zik nik se vede la ce com ai lasat
doar atunci poate gasesc bilet in fata
/
sau poate cumpar mai multe si fac bisnita.SCe-am avut si ce-am pierdut,dar ce fac aia din topul milionarilor[in euroi]?Sau aia cu lanturi la gat cat lantul de la ancora vapoarelor lui basescu?
Daca doar Dumnezeu stie cand va fi sfarsitul lumii, asta nu inseamna ca trebuie sa fii ignorant si sa nu-ti pese sau sa ignori semnele. Si nu stiu cum de te simti in stare sa-ti dai cu parerea cand nu stii sa scrii (probabil nici sa vorbesti).
Inca ceva, oricum este vorba de un posibil sfarsit al lumii, nimeni nu spune precis ce se va intampla. Va agitati degeaba.
Mai jokerbla ,cand te vei ridica tu la ceruri(ca un om cult ce te afli)ma agat si eu de picioarele tale.Poate in rai imi dai niste meditatii.Gratis,ca faci milostenie.Altfel, la cazanul cu smoala cu tine,si eu ca un ignorant ce sunt in rai fiindca ,,fericiti cei saraci cu duhul”.
nu stiu ce sa zic…nu prea cred ca va fii in 2012…eu cred ca numai Dumnezeu stie cand va fiii…poate sa fie si maine si specialisti nu stiu nimic..
dar sper sa nu fie curand
nu de sfarsitul lumii….doar de cate pacate am facut asa multe ca sigur o sa fiu pedepsita

nu vreau sa vina curand sfarsitul lumiii…mie frica nu de sfarsitul lumii si de el putin dar mi-e frica ca o sa fiu pedepsita de cate pacate am facut

in 2012 multe duc spre sfarsitul nostru..cred ca va fi sfarsitul la cata lume pacatoasa este pe pamant dar nu in 2012 nu stie nici ingeri din cer cand va fi. DOAR DUMNEZEU. oricum vor fi multe schimbari in 2012 dar nu va fi sfarsitul. mai bn rugativa la dumnezeu si fiti credinciosi. rugativa rugativa si iar rugativa.
Credinciosilor ..astia care mai credeti in ingeras si cai verzi pe pereti…de ce va e frik daca stiti ca ajungeti in rai
) LOL …Ajungeti pe drak sub pamant si va faceti una cu pamantul..va descompuneti ca orice obiect in atomi si subatomi.Nu exista continuitate dupa moarte..sunteti praf.Mai uitativa la filme documentare.Si app. va inchinati degeaba.
:”>
Draga domnule @gogu, am zis eu ceva de rai si de iad? Ce te-a facut pe tine sa ma incluzi in categoria oamenilor care ajung in rai sau iad?
Si se pare ca te-ai inselat in 2 privinte.. nu sunt CHIAR asa de cult cum iti par tie, pur si simplu te ataci singur
Eu una cred ca se va intampla ceva in 2012, dar n-as zice ca va disparea umanitatea,ci doar ca vom intra intr-o noua era.
As vrea sa va impartasesc “credintele mele”. Eu una nu-l consider pe Dumnezeu ca fiind un zeu mitic si Atotputernic care decide cine moare si cine traieste si nici nu consider ca Apocalipsa se refera la El. Ceea ce unii nu inteleg este ca totul la Noi se refera si nu ca Dumnezeu e cel vinovat de ce ni se intampla sau mai bine zis Dumnezeu = noi .Ciudat dar interesant. Va rog sa nu luati in derandere ca nu va predic nimic. Oamenii nu inteleg ca de fapt noi suntem cei care pot preveni Apocalipsa. Am vazut cu totii efectele actiunilor noastre(razboaie, poluare, distrugere, nepasare,ura, jignire etc.). Absolut fiecare actiune a noastra are un anumit efect fie bun, fie rau. Inca o data, cititi tot pentru ca eu imi irosesc minute din viata impartasindu-va gandurile mele si credeti-ma nu aberez! Cu totii se tem de Apocalipsa si eu ma tem, insa noi trebuie sa prevenim Apocalipsa si sa stiti ca oricine din noi poate face asta. Nu este nevoie de o tehnologie moderna pentru a preveni asta , ci doar de fiecare din noi, ca oameni. Apocalipsa este urmarea distrugerii si nepasarii noastre fata de natura si fata de noi insine. Trebuie sa intelegem ca pentru a ne salva de acea “Apocalipsa” trebuie sa ne schimbam mentalitatea. In primul rand trebuie sa incetam sa distrugem mediul in care traim.Uitati-va pe strazi, pe jos ,in gradini, cata mizerie este lasata de oamenii nepasatori. Multi spun ca o hartiuta mica nu polueaza nimic si ca nu inseamna nimic, dar nimeni nu s-a gandit ca fiecare hartiuta aruncata de fiecare om de pe pamantul asta inseamna enorm si asta pentru ca toate adunate formeaza miliarde de tone de deseuri, mizerie etc. Asa ca ganditi inainte! In al doilea rand cred ca ati vazut cati oameni de pe Pamant au ajuns sa-si omoare semenii numai pentru bunuri materiale, cati oameni fura, se-mbogatesc, spun ca nu le ajunge si altii traiesc de pe azi pe maine fara mancare, fara un acoperis deasupra capului, fara nimeni! Cu totii sunt atat de nepasatori. Multi sunt egoisti, le pasa numai de ei si spun ca atata timp cat ei o duc bine nu conteaza ce se intampla cu altii. Se stie cat de multi copii sunt abandonati, maltratati si lipsiti de lucruri pe care oamenii le au si nu le apreciaza. In lume nu mai exista iubire, nu mai exista intelegere, nimic din ceea ce ar trebui sa existe! Vreau ca cineva dintre voi sa nu ma ia in derandere si la randul lui sa-i deschida mintea altuia , care la randul lui sa ajute la schimbarea mentalitatii oamenilor. Nu e usor pentru ca suntem putini care gandesc asa, dar daca ne unim si realizam ce e important in viata putem trece peste perioada asta grea in care se afla umanitatea. Oricum… Revenind la chestia cu Apocalipsa, din ceea ce am spus mai sus va zic: ca sa evitam Apocalipsa trebuie SA NE SCHIMBAM NOI mai intai! Eu una cred in Biblie, dar nu iau in considerare. Adica nu neg existenta unor adevaruri in Biblie, insa imi dau seama ca unele lucruri sunt simple povesti concepute special pentru ca oamenii sa fie speriati de Dumnezeu , sa fie buni si sa faca fapte bune. La fel ca si mine si probabil alti cativa care gandesc ca mine Biblia a incercat sa “imblanzeasca” umanitatea.Eu una nu sunt foarte credincioasa si asta pentru ca mereu stiinta mi-a demonstrat contrariul celor zise in Biblie, insa ceva din mine crede sau mai bine zis vrea sa creada ca exista o putere incredibila numita Dumnezeu care ne judeca pentru tot ceea ce facem. Ei bine eu as zice ca acea putere este in noi, dar nu toti sunt in stare s-o gaseasca. Nici eu nu am descoperit-o, dar incerc.Cred mai mult in teoriile stiintifice si dovezile experimentale ale oamenilor, dar cred ca ati vazut si voi ca nici prin stiinta nu se poate afla modul in care am aparut. Un lucru este cert: nu vom stii niciodata cum am aparut. Ma gandesc ca este mai important sa facem ceva cu viata noastra, s-o traim cum putem noi mai bine si sa asteptam.Le multumesc celor care au citit ce am scris si le doresc sa se bucure de viata cat mai mult posibil pentru ca pana la urma asta conteaza. Accept comentariile negative, dar nu le inghit pe cele fara respect. Va pup!
nu mai va panicati . sfarsitul lumii nu va venii in 2012 va veni dupa calendarul evreiesc in 2240 . . .
asa zic eu … DAR UN LUCRU SA STITI ABSOLUT NIMENI IN AFARA DE DUMNEZEU NU STIE KND VA FI. DUMNEZEU NE IUBESTE PE TOTI ASA CUM SUNTEM NOI CU PACATE CU TOT SI NE IARTA PACATELE PE ZI CE TRECE SI NU VOM MURII CURAN ASA VA ZIC EU … NU VA MAI LUATI DUPA TOTI OAMENII ASTIA DE STIINTA K ASTIA VREA SA NESPERIE ,, SF LUMII NU VA VENII DECAT KND VA HOTARI DUMNEZEU . .. NU CURAND 
MAI ALES PESTE 2 ANI ADICA IN 2012.
mah nu vine nici un sfarsit…sunt tot felu d prosti p pamantu asta care fac tot felu d speculati si de secte tot prostu are net in ziua d azi
…..io am auzit la radio ca nu vn sfarsitu in 2012 k unul dintre supravitzuitori mayasi care traieste si in zilele noastre a spus ca nu vine nici un sfarsit si ca calendarul lor nu se termina

vb serios
io cred in bunul nostru Dumnezeu numai el va stii cand e sfarsitul
io zik sa nu va incredetzi in oricare
io zik sa nj mai ganditzi negativ ptr anul aceala va fi un an normal……

nu se stie cand va veni sfarsitul lumi…dumnezeu stie…..asa ca rugativa si faceti fapte bune….S-a mai zis in 2007 ca vine o gaura ne
agra si nu a venit….
sa ne fereasca Dumnezeu de o invazie extraterestra “apostoli falsi”.o sa ajungem bufet suedez.
haideti ba sa fim seriosi…sf lumii?vreau sa va spun ca nu sunt mare credincios sau altceva ..da gandititi un pic…cum ar fi sa scriu eu o carte despre sfarsitu lumii si sa o ascund undeva si peste 2000 de ani sa se gasesca si sa se zica ca io am vazut viitoru etc etc ( sa spunem ca nu se stia nimic de toate cele intamplate in ultimi ani…adika ca ‘’stym ” ca va veni sfarsitu in 2012)
si nu vreau sa jignesc pe nimeni*
LUME…daca vreti sa ma ascultati, bine…eu zic sa cititi totusi….astea nu’s prostii, doar ca in 2012 NU VINE NICIUN SFARSIT…cititi fratilor ADEVARATELE CARTI!!…in 2012 e doar o trecere intr-o noua era, o ridicare a vibratiei planetei, iar noi trebuie doar sa ne ridicam vibratia odata cu ea. Se stie ca suntem in dimensiunea a 3-a…2012 e trecerea in dimensiunea a 5-a…iar toate catastrofele care se intampla e din cauza ca trecem rapid prin dimensiunea a 4-a…eu zic sa va documentati serios…nu e sfarsitul…e INCEPUTUL. cititi INUAKI - REPTILIANUL DIN MINE, si, asa cum a zis si Ilie Cristian, documentati-va in legatura cu ANNUNAKI si INUAKI…cautati ADEVARUL. Va mai dau niste titluri de carti, daca vreti, pe mail-ul mariapopy94@yahoo.com …Dati-va seama ca noi putem schimba felul in care o sa decurga lucrurile…depinde doar de faptul ca noi trebuie sa ne schimbam, si sa ne ridicam vibratia…TREZIREAAAAA!!!

Exact ce spuneam spune si Andreea…se intra intr-o noua era, nu e niciun sfarsit!!!!….e chiar mult mai bine, e un inceput…planeta e in halul asta pt ca sufera si ea, ca doar e o fiinta!!!….ma refer la faptul ca NOI o distrugem prin poluare si alte porcarii!!!!!!…dati-va seama, nu ma dormiti!!…
noh’ infine dak voi credeti asemenea prostie’ ata ete…numa nu mai veniti cu prostii dinestea..k noh’ io nu cred..si oricum..voi din 2 in 2 ani veniti cu dinastea…io oricum nu ma tem k stiu k avem un Dumnezeu sus care ne pazeste la fiecare secunda…niste porcari nu am mai auzit niciodata…da’ Jesus e sus

:w
sf lumii nu cred hai ma ca nu mere da cum sa vina sf lumii???? sf lumii vine atunci cand Dumnezeu vrea nici fiul Lui nu stie numai Dumnezeu el este tot voi oameni de stiinta credeti ca asa sa facut daca credeti cititi biblia sa vedem daca tot asa credeti
sf lumii nu cred hai ma ca nu mere da cum sa vina sf lumii???? sf lumii vine atunci cand Dumnezeu vrea nici fiul Lui nu stie numai Dumnezeu el este tot voi oameni de stiinta credeti ca asa sa facut daca credeti cititi biblia sa vedem daca tot asa credeti
stai sa ma gandesc bine
nu cred
asa cv cum sa cred
??
ma faceti sa rad cand ziceti asta
bn ca nu sunt singuru care crede ca toata sandramaua asta ii un nimik
nustiu ce sa zic intrun cuvant va veni in 2012 sigur in 2000 asa a facut dumnezeu sa credem ca nu vine dar in 2012 va venu meteoritul acela mare si va spulbera tera dar se va naste un nou inceput o noua era a lumi umana bazata pe stiinta asa ca traitiva viata pana atunci
ce sa zic intrun cuvant va veni sfarsitul lumii in 2012 in 2000 a facut dumnezeu sa nu se creada ca vine sfarsitul lumii toata planeta cred nustiu zice ca nu vine asa crede lumea dar dumnezeu face totul usor asa ca tot va veni ultima zii de trait si vom murii toti asta e viata traitiva viata pana atunci
eu nu prea crd in asemeanea prostii.
shi pana la urma dak dak sf lumii nu a vrut sa vina in 2000 knd l-am asteptat …acu nu-l mai primim noi…asha k sf lumii va plc cu, coada intre picioare…ce sa-i fc a avut ocazia sa vina odata …a 2-a oara sanate frate….
niste prostiore infricosatoare…
bai fratilor io nustiu ce sa mai cred dar nu cred ca va veni sfarsitul lumii ce mayasi au creat lumea sau Dumnezeu si imaginile din video clipul ala cn lea visat mayasi sa fim seriosi
hai sa fim optimisti si chiar dak vine sfaitul lumii care e probleam
dar nu vine
va zic io
:
nu cred ca va veni sf lumii in 21 12 2012 chiar cu cateva zile ininte de craciun.Dumnezeu nu va lasa sa se intample o nenorocire chiar cu 4 zile inainte de cea mai frumoasa sarbatoare in care sarbatorim chiar Nasterea Domnului nostru Iisus Hristos.sper sa trecem si peste asta si sa mai traim multi ani de acum incolo
Doamne ajuta.
Mai sunt si persoane “citite” printre randurile de mai sus precum Andreea sau Maria si asta e un inceput bun.
Care sunteti interesati de acest subiect si vreti sa aflati mai mult ma puteti contacta la dresa de mail cristian.ilie2@yahoo.com si am sa va dau cateva carti interesante in format pdf sau doc precum materialul scris de Tudor Rosca (2012 - UN SFÂRŞIT SAU UN ÎNCEPUT ?) sau cel scris de Gabriel Stratulat, editura Orfeu(Inuaki, reptilianul din mine).Inca o data va spun ca aice se vorbeste despre fapte concrete, despre stiinta, despre evolutie(intr-un cuvant) despre analiza matematica care au facut-o urmasii nostri mayasi bazata pe exactitate, calcul bazat pe cauza si efect(orice “einstein” poate arunca o privire in viitor analizand trecutul si prezentul).Imaginativa ca aveti in fata o masa de biliard sau pool.Loviti bila alba cu tac-ul(ciocnire-prezent-cauza) avand ca scop punerea in miscare a celorlante bile colorate, actiune ce are ca urmare atingerea unei tinte fixate in secundele deja trecute(ciocnire-deviere-viitor-efect).Deci, ca un “simplu om de rand” uitandu-va in prezent ati putut afla viitorul pe o masa de biliard.Poate intelegeti acum ca si cei din civilizatia maya faceau “cam acelas lucru” “admirand” miscarea stelelor si a planetelor (nu doar niste bile pe o masa de biliard)dar la un nivel mai avansat.
este o prostie..afirmatia asta…Dumnezeu nu nea creat ca sa ne omoare pe toti deodata!!!!
Ti-am citit comentariul izabella–19 , este interesant si adevarat tot ce ai spus. Adevarul este ca orice se va intampla in 2012 noi nu putem in 2 ani sa facem nimic si cred eu, ca cel mai bine e sa ne traim viata, asa cum este si asa cum o primim. Eu una sunt pregatita si am invatat sa pretuiesc fiecare zi din viata pentru ca, de fapt, fiecare zi conteaza, in fiecare zi invat cate ceva nou si interesant. Pentru mine accesul la cunoastere, la bucurie si multe altele inseamna cu adevarat fericirea pe care multi poate o au la indemana, dar nu stiu sa o foloseasca. Traiesc pe Terra ca sa invat, sa fiu fericita si sa impart toate acestea cu cei din jur. Va pup
Maria felicitari pentru comentariu. Imi dau bine seama ca esti documentata si asta ma bucura mult.Te-as sfatui sa citesti cartea “Puterea extraordinara a subconstientului tau” de Joseph Murphy. Cartea nu are neaparat legatura cu Apocalipsa sau ceea ce se va intampla in 2012, dar iti creeaza o viziune sau o idee mai clara a ceea ce inseamna puterea subconstientului. Iti multumesc foarte mult pentru sprijin, pentru mine inseamna enorm si astept noi sugestii.Poate putem tine legatura.
Sper doar ca nu am creat iluzia ca Dumnezeu este Cel care DECIDE cine moare si cine traieste. Dumnezeu nu-si distruge creatia si in nicun caz “copii Sai”. Nu va mai alarmati ca nu are rost!
Ilie Cristian comentariul tau e foarte interesant. Calculul bazat pe cauza si efect este, dupa parerea mea, un calcul cat se poate de logic, ca sa spun asa…nu este nevoie sa fii Einstein ca sa intelegi efectele distrugerii planetei noastre dragi, Terra si multe altele. Ar fi interesant sa citesc cateva dintre carti, insa mi-ar fi mai bine dupa Revelion pentru sunt cam ocupata in perioada asta a tezelor/ testelor. Astept noi sugestii si comentarii. Mi-ar placea sa discut cu voi pe aceasta tema
nu vreau sa mor virgin

nu wine dreak
Andreea, andreea…daca tot mi-ai facut publica adresa de hi5(n.p.) nu puteai sa-mi trimiti si mie pe mail cartea ““Puterea extraordinara a subconstientului tau” de Joseph Murphy” sau cateva filmulete documentarii interesante gen http://www.youtube.com/watch?v=V7vpw4AH8QQ&feature=related …Nu-mi strica prieteni noi in lista de mes. asa ca nu ma suparam daca mai aveam unul in plus.Bafta la teste si la teze.
Viorel, te inteleg ca ai primit genetic in ADN-ul tau mic si scump o informatie mare si ieftina precum si interpretarea gresita fata de credinta in ceva mai presus decat omul, dar nu mai fa aplecaciuni desarte si incearca sa iti acorzi mai multa incredere tie si sa ai puterea de a te baza numai pe tine, lasand la o parte informatile eronate, preluate cum ti-am mai zis, de la stramosii nostrii.E valabil pentru toti cei care credeti cert intr-un creeator, intr-un “ascultator” al rugaciunilor voastre, intr-un schimbator de destine.Suntem singurii care putem schimba ceva si cu mai multa credinta in noi putem reusii.Teoretic sunt crestin-ortodox dar practic sunt un “ateu” sau cum vreti voi sa ma “etichetati” si incearc sa despart firul in 10 pana aflu adevarul indiferent de cat timp imi ia.Haideti sa lasam ura, frica si orgoliul la o parte si sa incercam sa ne intelegem adevarata valoare.Nu visati daca va puteti trezii!
Observ ca este mult interes in jurul acestui subiect. Asa ca am o propunere, legata de un site la care lucrez, am scris despre el si pe blog, si anume http://www.sfarsitul-lumii.com
V`as invita sa dezbatem acolo subiecte care va intereseaza ( asta nu inseamna sa incheiem discutia aici ). Asa ca daca sunteti interesati, astept un comentariu de la voi cu parerea voastra, urmand ca in cazul unui acord, sa vorbim mai multe printr`un email
Ce spuneti?
Ilie Cristian cartea “Puterea extraordinara a subconstientului tau” de Joseph Murphy contine mai putine dovezi stiintifice,dar nu lipsesc. Eu ti-as recomanda-o pentru ca, iti da o idee legata de cum functioneaza mintea, subconstientul, cum putem sa ne vindecam cu ajutorul autosugestionarii, multe multe…
nu va veni niciodata sfarsitul lumii


si nici nu o sa vina
Mi se pare cea mai mare aberatie posibila

mu e adevarat,fiindka in 2014 vom avea kompetitii la sah.e prost acel kare krede in asta.doar DUMNEZEU stie sta.

nu e adevarat kredetima.
Da “Area”, “Puterea extraordinara a subconstientului tau”, de Joseph Murphy, e chiar o informatie bine venita si cred ca oricarui om i-ar ajuta.Daca mai ai ceva asemanator sau chiar ceva mai profund si esti la fel de amabila, nu ezita sa imi dai. Lacramioarasecaci, Narcis, Marius, valerika, biatryce, “nu a spus nimeni” si nu are cum sa confirme careva cu exactitate k vine vre un sfarsit.Probabilitatile unei catastrofe sunt destul de mici.Un nou inceput va fi in fiecare zi insa.Majoritatea se schimba insa unii raman la fel din pacate si decat sa citeasca o carte sau sa vada un film documentar, etc…prefera sa piarda nopti prin cluburi cu tutun, droguri si/sau alcol.”Le plang de mila”.
Si se vor ridica in ziua aceea oameni care vor proorocii si vor aduce blasfemii lui Dumnezeu dar sfarsitul tot nu va fi atunci.(iata ca au inceput zilele acelea)
unpacatos….ai citit prea mult biblia si te-a cam afectat psihic cred.Iti recomands filmul “Paranormal activity(2009)” dar sa promiti ca ai sa mai poti dormi in noaptea vizionarii acestui “filmulet”
S-au facut de curand robotii bazati pe inteligenta artificiala care tind spre autoreproducere.(vezi film documentar pe Discovery)Se asambleaza singuri din zeci de cubulete si invata sa stea in grupuri ca si furnicile
App. in 2012 Intel are planificat introducerea noului procesor bazat pe platforma de 22 nm din 45 cat are acum unul iar in 2022 nu va avea mai mult de 4 nm
Astea informatii… lasati biserica si religia ca va indobitoceste…Astept si eu informatii similare din partea voastre cu atingerea subiectului”l egat de anul 2012
“
astea sunt pov cu sfaritu lumii cine o inventat asta sa suga pula fraier si fatarau sau fatar
aie
Nu trebuie sa ne injuri pe toti doar pentru ca tu nu crezi nimic din aceste “povesti”. Fiecare crede ce vrea, dar nu este nevoie de nimeni mai smecher care sa dea lectii de gramatica cand nu stie nici macar ce inseamna subiect si predicat. O zi buna!
De asta mai avea nevoie Romania! Chiar asa! M-am saturat de unii care prefera sa-si bata joc de altii, sa injure, sa se dea smecheri, dar in schimb nu-si ocupa ei timpul cultivandu-se, ca doar e un lucru de tocilari si o pierdere de timp. “Mai bine mergi la o bere si la o tigara cu prietenii” nu?
ce sfarsit fratilor eu nu cred
E o PROSTIE chiar asa Dumnezeu nea facut sa existam si inainte de craciun nu prea cred,Dumnezeu o sa ne apere ne asa ceva si nu o sa se intample.Aia care cred…sunt chiar superstitiosi si prosti…Nu e adevarat!!!
de parca ziceam ca va fi sfarsitul lumii
“Andreutza” nu tre sa te agiti pt. asemenea specimene.. asa sunt anumiti indivizi care daca ar putea ar dorii sa supravietuiasca in mod individual…Cum le-or fi scapat clicul pe linck-ul asta nu stiu..cred ca au vrut sa scrie manele 2012 uitand ca inca nu au intrat in 2010 sau or fi confundat tastatura cu orga(ca nu stiu ei ce e ala fl-studio)ce sa le ceri.Pt. cei interesati de ceva interesant… aruncati o privire pe dresa de mai jos.
http://alexbrie.net/2333/memoria-apei-pseudostiinta-sau-viitoare-revolutie/
da e chear asa va veni sf lumi dumnezeu e foarte suparat pe lume noi oameni nu stim decat sa bem.sa curvasim, sa mintim,sa furam,etc cea ce la dumnezeu nui place. cea ce trebui sa facem e sa ne pocaim sa avem ancredere an isus si dumnezeu. ei sunt scaparea noastra
dumnezeu sa aiba mila de noi sa ne dea multa antelepciune
si anca ceva cei ce nu au vazut sa intre pe youtube. la sectiunea, evenimentele finale e dela 1la7 ascultati cu atentie si cititi biblia si osa credeti ca nu e mincuna. sunt foarte dezamagit si eu ca seva antampla asa repede da nu am ce face dumnezeu e cel puternic si tatal nostru.
CINE E DEACOR CU COMENTARIUL MEU SA ZICA ADEVARAT
eu unu nu sunt de acord cu comentariu tau
Madalina …daca varsta ta e in jur de 10 anisori…te inteleg si sunt deacord…
Cred ca te-ai uitat si putin cam mult la sf-uri…si app..gandestete si tu ca daca iti baga ceva cipuri in tine in caz de te ratacesti te poate gasii taticu mai repede cu ajutorul acelor cipuri..deci nu e ceva asa malefic precum crezi..Si tu interpretezi credinta gresit…sa numai zic de religie ca pt mine nu exista.Incearca sa fi mai realista si sa gandesti pozitiv in viata ca daca va venii sfarsitul acestei dimensiuni este posibil ca viata sa continue in alta.. stai lin. Daca nu..asta e…te descompui in atomi ca orice obiect iar informatia se va duce acolo unde ai e locul.Anul 2012 nu va fi chiar asa cum il credeti..Schimbarea sa va face treptat dar ne vom adapta la inversarea polilor.Ionut dar tu chiar esti venit din coltul junglei mama?Inca nu te-ai civilizat ?Vine acum 2010 si inca nu te-ai trezit.Cred ca esti coleg de clasa cu Madalina…si cred ca aveti numai note de 10 la religie…dar lasati-o mai moale.
Ahh Doamne unii chiar nu au inteles nimic din filmulet. Exista mayasii care spun ca va fii sfarsitul timpului, exista dovezi care atesta intrarea intr-o noua era sau chiar sfarsitul lumii, dar sincer acum nimeni nu stie daca se va intampla ceva cu adevarat.Eu una chiar cred ca se va schimba ceva, dar nu am spus niciodata ca va fi sfarsitul lumii. Ideea asta mi se pare mai mult una pentru filme SF. Tot ziceti de Dumnezeu ca ne va apara si ne va proteja, dar nici voi nu stiti sigur daca asa si va fi. Acum nici eu nu cred ca Dumnezeu ne-a creat ca mai apoi, dupa 3 milenii, sa disparem. Dar va rog nu exagerati spunand de Dumnezeu ca este un mare Zeu, un protector, o fiinta sau o persoana. As zice ca fugiti de responsabilitate, nu vreti sa va schimbati, asteptati ca Domnul sa vina sa va salveze, iar voi sa nu faceti nimic. Nimeni nu va va salva inafara de voi insiva.Am spus mai sus ca putem sa ne salvam de “Apocalipsa” schimbandu-ne noi mai intai! Nu m-as mira ca voi sa ziceti ca sunt de rasul lumii, ca dramatizez totul si ca fortez oamenii sa fie altfel decat sunt, dar incercati sa va dati seama si voi ce greseli mari facem noi, oamenii.
nu mai retin exact numele savantului care a spus despre maiasi “CUM SA FIE ASTRONOMI SI MATEMATICIENI FOARTE BUNI CAND EI NU AU INVENTAT NICI MACAR :ROATA”
deci cristian nu sunt din coltu junglei si nici nu am 10 ani.cea ce va fi an 2012 e decizia lu dumnezeu. uitate an juru tau cate sa antamplat si cate se antampla si dupa aia citeste biblia si u o data si ai sa te convingi. biblia e cuvandul lu dumnezeu nu sunt mincuni. cei ce nu cred an cuvantu lui nu cred nici an el. deci trebuie sa fim pregatiti sa nu asteptam sa fim salvati. fara ca noi sa nu facem efort. tu crezi ce vrei da eu am alta parere eu cred an cuvantu lu dumnezeu. si an el
Ionut…cu tine nu ma pot contrazice pentru ca vad ca esti pe alta “lungime de unda”…bine facea Ceausescu ca muta toate bisericile…eu le-as fi daramat pe toate in locul lui..poate asa ati fi devenit mai realisti si ati fi avut curajul “sa luati viata in propriile maine” fara ca sa asteptati ca atunci cand nu va merge bine cineva sa va intinda o mana de ajutor(sunt de religie crestin ortodox).Andreea ai vorbit foarte frumos mai sus…cred ca le dai lectii celor de pe acest blog care inca nu stiu ca nimeni nu ne poate intinde o mana de ajutor inafara de noi.Noi suntem cei ce lom decizii..nu ia nimeni decizii in locul nostru.Daca e sa existe un creator..acel creator nu influenteaza cu nimik cursul vietii.Daca e sa existe un creator noi suntem niste cobai lasati in voia sortii si priviti cum “invata sa se invarata pe o roata”.Daca inversarea polilor va ajunge la 180 de grade in anul 2012 vom avea o mare problema.Aproape toate aparatele electrice si electrocasnice nu vor mai fi functionabile..nici satelitii..deci nici internetul sau tlefonul sau televizorul…pentru ca aproapoe fiecare piesa este calculata sa functioneze in functie de poli..Numai zic de saracele animale care vor murii in proportie de cel putin 60%…dar sunt sigur ca vom avea puterea ca sa trecem peste acea inversare de poli…si sa o lom aproape de la zero.
De acord, Cristian. In mod sigur ne vor astepta vremuri grele. Inversarea polilor nu este deloc o inventie, nicio aiureala, este o dovada clara a cercetatorilor care au studiat atent ani la randul schimbarile la care a fost supus Pamantul. Eu cred ca ceea ce se va intampla in 2012 este o incercare la care suntem supusi, cum ziceti voi de “Domnul”. Ei bine, atunci vom vedea daca am invatat ceva de-a lungul anilor. Probabil atunci vom afla ce inseamna cu adevarat viata si vom invata sa o pretuim mai mult. Cristian, am vazut intregul film despre “memoria apei” si acum am o alta perceptie asupra vietii. Consider ca insusi aparitia noastra pe Pamant, indiferent cum a avut loc, este un miracol, ca si celelalte miracole care se petrec sub ochii nostri si parca vrem sa le ignoram. Sa luam ca exemplu paianjenul. Pentru unii este cea mai scarboasa creatura si se intreaba ce rost isi are ea pe lume, dar nu-si dau seama ce miracole ascunde. Nimeni nu-si poate explica cum de stie paianjenul sa-si teasa panza atat de perfect,asa de elaborat desi ea este prea mica. Acest exemplu este un nimic pe langa ce miracole poate face omul!
Si daca tot s-a facut atata tam-tam cu anul “2012-sfarsitul lumii” …acum va invit sa “urmariti” un experiment demn de admirat, ..o cale catre un nou inceput as putea spune pentru ca LHC deţine in acest moment recordul mondial de energie de ciocnire între particule la 2.36 TeV.Sper ca pana in 2012 sa se si gaseasca bozonul Higs si nu numai…
http://www.stiintaazi.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=4646:lhc-si-a-incheiat-cu-succes-activitatea-pe-2009-va-fi-reluata-in-februarie-2010&catid=52:fizica&Itemid=74
VA TOG SPUNETIM CE SA FAC SA IMI TREACA SI SA POT SA DORM NOAPTEA CA MA GANDESC DOAR LA SFARSITUL LUMII

nu ai frica maria nu ai sa mori. si app casa dormi gandestete si u la alceva ceva frumos osa fie bine. si anainte de culcare zi si u o rugaciune una mica macar :”>
Maria ..si uite cum ai apucat tu craciunu ..inainte de sfarsit
))) Ce haiosi sunteti…Daca nu ar fi murit Nikola Tesla sau daca si-ar fi facut vre-o copie
si ar fi trait si astazi mari minuni ce ar fi realizat pana in anul 2012…app. sa urmariti filmul The Prestige.
Craciun fericit!
E VINA NOASTRA CA VINE SFARSITUL LUMII CA STIM NUMAI SA PACATUIM
Si daca am merge de 3 ori pe saptamana la biserica, sau mai bine zis, daca ne-am pocaii …sf. lumii n-ar mai venii Madalina ???
Deci sa treci macar in fiecare vineri pe la biserica si sa ti post negru si pt. noi astia pacatosii…sau pentru cei “ätei “ca mine ca ne prinde anul 2012 pacatosi si ajungem drak in iad
Cata lumea proasta …cat vezi cu ochii..te lovesti numai de ei…pupateas talpile planetuta noastra draga si “adormita”.Sa nu cumva sa ve treziti ca inca visati frumos.
sa nu credeti ca va veni sfarsitul lumi

Of frate! Ce atata tam-tam cu Sfarsitul Lumii? De parca stim ce se va intampla cu adevarat; nimeni nu stie. Nu va mai plangeti atat, pana la urma tot murim, orice se poate intampla si oricand.Fie ca va fi in 2012 fie in anul 3000 fie maine nu mai conteaza.Important este sa incercam sa fim mai buni si sa ingrijim planeta, nu sa o distrugem si sa-i epuizam resursele inutil.Pana la urma Sfarsitul Lumii apare si din cauza ca avem asupra ei o influenta negativa si distructiva. Ganditi-va la asta!
2010 va veni sf lumi poate sunt povesti adevarate si false da cum ca ar veni sf lumi asta se va intampla o data si o data (ori ce urca si coboara) o data ce a inceput lumea trebuie sa se si termine ori cariu dintre noi ne este frica de moarte asta e si normal dar cum ca extrateresti exista asta nu cred dar sper ca sf lumi sa vina in 4000 de ani
stiti ce se va intampla pe 21 dec 2012? cu 4 zile inainte de Craciun vom primii cu totii, numai Mercedes-uri si BMW-uri!
parerea mea personala este ca atat acest “maya 2012″ cat si Gripa porcina sunt niste….”best-seller-uri”, din care se fac miliarde de dolari!!
iar daca intr-o zi va venii Sfarsitul, nu uitati: Toti suntem datori cu o moarte!!
Alloha 
Calendarul Maya ține pâna la 2012.21.decembrie
Mayasi au disparut si au lasat calendarul lor în urma
Da Norby, ai dreptate, dar nu numai gripa porcina si stiri de genu…sunt “best-seller-uri”..daca nu stiai si SIDA e o boala “virtuala” (imaginara) pentru k a fost demonstrat de mai multi oameni de stiinta si de ff. multi doctori acest lucru(cand auzi ca ai SIDA esti afectat psihologic si mai iei si preparate foarte toxice precum AZT, produse de compania Wellcome ca cica te-ar “vindeca”….) Pana in 2012 se vor imbogatii multi mafioti “ïnvenctand” astfel de virusi iar cei slabi, manipulati de mass-media, vor fi cei mai afectati psihologic.Nu mai inghititi toate porcariile de la tv sau de prin ziare.Gripa aviara cat si cea porcina sunt doar niste gripe imaginare.Nu xista..dar citit mai bine asta http://nuexistasida.wordpress.com/2008/08/03/sida-nu-exista-%E2%80%93-oamenii-mor-din-cu-totul-alte-motive%E2%80%A6/
nu e adevărat ca sfârsitul lumi vine in 2012…în BIBLIE scrie k nimeni nu va stie când va veni sfârsitul lumii nici îngerii din cer numai DUMNEZEU….asa că cititi biblia si nu vă mai temeti de 1012
si ca să vedeti că acum zic că nu mai vine sfârsitul în 2012 ci in 2406 ce ciudaty
chiar daca vine sf lumii in 2012 numai de venirea lui Dumnezeu nu se vorbeste! se vorbeste de razboi, foamete,distrugeri etc….intr-adevar asa se va intampla dar la final de toate astea se va da decretul dumunical apoi peste scurt timp Dumnezeu va triumfa! si ne va lua la cer! doar pe cei care acculta de El si-L preamaresc!
Amda nu sunt de acord cu ce ai spus tu. Eu una nu cred ca va veni Apocalipsa in 2012, in sensul ca nu va fi vreun asteroid, vreo explozie solara devastatoare sau orice distrugere a Terrei datorita Vointei Divine. Dupa cum ziceti si voi : “Domnul nu-si distruge Creatia!!!” Date fiind toate aceste semne (inversarea polilor, criza economico-politica, AH1N1 s.a.) este clar ca ceva se va intampla. Daca nu ma insel, 2012 va fi un an bisect si, in plus data 21.12.2012 nu contine alte cifre inafara de 0,1,2. Nu ca ar conta , dar ca idee: asta ar demonstra ca nu e o data obisnuita. Data asta marcheaza sfarsitul erei noastre si inceputul unei alte ere. Vor fi, probabil, distrugeri, foamete, razboaie, etc, nu vor fi la fel de multi oameni pe Terra, dar nu cred in faptul ca Dumnezeu ne-ar lua de pe Pamant doar pentru ca, stii, “ne-a sunat ceasul!”, “viata noastra pe Terra s-a incheiat” , “Domnul s-a saturat de ignoranta noastra si ne ia viata”. Eu zic sa lasam povestile si sa infruntam adevarul. Ca sa putem supravietui acestor schimbari majore trebuie sa ne unim, sa invatam sa iubim, sa ne ajutam, SA NE PESE de planeta noastra si sa incercam sa o protejam! Trebuie sa ne schimbam atitudinea pana nu va fi prea tarziu. Multumesc
pana la urma nu stim cand va fi sfarsitul lumi eu zic sa ne inchinam si sper sa nu fie
aty vorbit voi cu DUMNEZEU ???numai Dumnezeu si Maica Domnului stie cand va fi sfarsitul lumiiiw
Dumnezeu, maca domnului, sfinti, draci, spirite, fantome…I-ai vazut tu cu ochii tai de esti asa sigur ca exista?Mai gandestete si nu visa daca te poti trezii!Sunt sigur ca mai exista alte dimensiuni, alte forme de viata…poate chiar mai avansate ca noi si ca se mai intercepteaza cu dimensiunea noastra dar asta nu inseamna ca trebuie sa speram in viata de dupa moarte sau in vre un ajutor de sus.Mori si punct.Pana in anul 2012 mai aveti multe de invatat si de citit dar nu e nimik grav …”cu cat inveti mai mult cu atat realizezi ca nu sti mai nimik”(Albert Einstein).
Acelasi lucru vreau sa zic si eu. Toate povestile despre dragi, demoni, spirite rele sau bune, fantome, sfinti, Domnul: putere absoluta, judecatorul suprem…etc. sunt doar scornite de oameni si preoti de-a lungul timpului pentru ca oamenii sa poata intelege mai bine ce-i cu binele si raul, dar dupa parerea mea, toate acestea mai mult au adus rau. Toata lumea crede ca Domnul, ca persoana!!, va decide, Domnul ne judeca, Domnul ne “asculta si vede”. Cum puteti sa credeti asemenea lucruri. Daca dupa moarte intr-adevar nu vom disparea atunci sa fiti siguri ca “ingerasi cu coronita deasupra capului ” nu veti deveni. Astea sunt pvesti. Singurul lucru posibil ar fi ca o parte din constiinta noastra, cunostiintele noastre si experienta noastra sa fie pastrata undeva in univers si concentrata sub forma unei energii, fie mai mare fie mai mica in functie de ce am realizat in viata. De aceea ni se spune mereu sa facem fapte bune, pentru a ne ridica spiritual nu pentru a “ne ridica” la propriu in Rai, unde ne asteapta sfintii, Domnul si ingerii sa ne judece!
Degeaba asteptam sa ne salveze Domnul ca nu va veni nimeni!
Felicitari Andreea, exact asta incerc sa le explic si eu.Gandesti foarte matur pentru varsta ta.Tine-o tot asa, si cum ai zis si tu, suntem singurii care ne putem ajuta/salva si cel mai de pret lucru este credinta in persoana proprie si bineinteles viata(indiferent cum ne integram in ea..bine sau rau, ea trebuie traita).Deci pentru cei care nu au inteles…ma repet inca o data; Lasati iluziile la o parte, nu va mai bazati pe “domnu” caci singurul vostru “dumnezeu” este chiar viata iar faptele bune duc la o evolutie mai rapida si la o crestere considerabila a ADN-ului la viitoarele generatii.Cand murima lasam undeva, sub forma energetica(poate e chiar materia intunecata sau materia neagra) cel putin 50% din “evolutia noastra” (iar ea se transmite din generatie in generatie iar astfel se mai adauga o spirala la adn-ul nostru) asa ca deschideti ochii cat mai repede catre o schimbare.Sa mergi prin cluburi, sa bei(2 pahare de bere sau de vin pe zi reduc viata cu cel putin 30% si atrofiaza memoria si ataca sistemul nervos si nu numai), sa tragi pe nas ierburi “usoare” e ca si cum ti-ai omora propria viata(propriul timp) fara ca sa schimbi ceva in bine in dimensiunea asta, pe planeta asta.Trageti singur concluzia si cititi cat mai mult.
Ar fi super marfa daca as trai pana la sf. lumii…. va dati seama…..:
/
Dar, parerea mea…este ca ”NU VA FI NIMIC DEOSEBIT IN 2012”….sau poate da….voi avea eu 19-20 ani p’atunci
Hai pa !
Ha Ilie Cristian m-ai lasat ca de obicei fara cuvinte
Propunere pentru toti cei interesati de acest subiect: Puteti sa va spuneti parerea pe http://www.sfarsitul-lumii.com care este tot un site al meu, si puteti sa participati chiar cu articole ale voastre, pareri proprii, care vor fi publicate pe site cu numele vostru. Acolo lumea sigur va gasi mai multe date decat aici, iar voi puteti impartasi din cunostintele voastre si altor persoane. Ce spuneti?
Buna idee
Da`mi un mail la valimecom@yahoo.com cand vrei sa scrii ceva
nu cred an sf lumi si nici no sa cred chiestia asta cu sflumi e un film sf asa ca continuativa viata

Periodic se gaseste cineva care sa spuna ca vine sfarsitul. In cazul de fata, “sfarsitul din 2012″ e ceva mai mediatizat, de parca se vrea a se distrage atentia de la ceva.
O alta varianta ar fi ca vor sa ne pregateasca ceva, ca apoi sa dea vina pe 21 dec 2012, cum ar fi un mic program de depopulare, pentru ca se vorbeste tot mai des de asta. E doar o opinie.
Calm down, sfarsitul lumii nu vine neaparat pe 21 dec 2012! Ce credeti ca se va intampla ? un cataclism, cutremur, razboi, era glaciara, seceta, ce? Nu avem cum sa stim daca vine sau nu si nici cand. Mai bine e sa ne ocupam timpul cu altceva pentru ca oricate dovezi am avea si oricat am cerceta nu vom sti ce se va intampla cu adevarat. Treceti peste asta si traiti-va viata
eu kred ka sfarsitul lumiii daka va venii va venii pe 12.12.2012 pt ka 12 este nr mortului da ma rog nu prea conteaza.shi oricum sfarsitul lumii va venii odata dap kred ka el va fi in 2012 deoarece placile tectonice ale pamantului se departeaza shi asa se produk multe cu tremure shi asta e sfarshitu
si stiti cum se va intampla???poi va spun yo peste fiecare oras va veni un tzunami shi asta e sfarshituh
POATE CA UNII CREDETI IN SFARSITUL LUMII SI ALTII NU DAR …
ACEST LUCRU NU SE POATE INTAMPLA GANDITI-VA CUM AR FI DACA AR EXISTA
ati vazut doar un film si cateva comentarii si atat
nu exista ba!!
NU jt c sa zik ……pote k va venii dar nu in 2012 pt k asta este o prostie
sau dak chiar vie ar fi tare 
sincer
nu cred….adik nah prea aiurea
)) ce putin daca vine nu mi-e frica
/ oricum o sa murim tot intr-un final
hai bafta all
va pupa jean
“
ce dreaq mah de cate ori nu a zis astia k vine sfarsitu lumi si uite mah na venit pote sa vina ori cand dar sigur nu in 2012 nu credeti in prosti dastea
deci sa clarificam situatia odata pentru totdeauna !
-NU EXISTA ,,SOARTA” SAU ,,DESTIN”’….noi suntem responsabili de toate actiuniile noastre…nimeni altcineva !
-ce scrie mai sus ,, k in Europa vor exista razboaie ” e logic…pentru k marile puteri (SUA ..RUSIA) …nu au fost niciodata de acord cu ,,Uniunea europeana….pentru k daca sar infaptuii aceasta uniune noi am fi prima putere mondiala !
-si ..cat despre sf lumii e adevarat k va veni….dar nicidecum nu trebuie sa ne luam dupa calendare facute de civilizatii inculte….care au existat in antichitate …..( SA FIM SERIOSI OAMENI BUNI….EI SE INCHINAU LA PIETRE ! )….dupa oamenii de stiinta mai avem 4,5 milioane ani…dar e cert k va veni mult mai repede din cauza poluari…incalzirii globale…etc !
cu asta cred k am zis tot
Hai ma yo nu cred ca vine sfrsitul lumi, si yo vreau sa traiesc viata asa DIN PLIN
DAR io iubesc lumea

Si daca ar veni sfrsitul lumi
sfaesitu lumi numa Dumnezeu stie cand va fi…
mda si sfintii stiu cand vom muri
, ei vor decide cand ne vom duce noi
ca doar nu suntem prosti sa luam singuri decizii
…da
…continuati..
Hmm ce sa zic ar fi klumea daca ar veni intr-un fel,asa s-ar face o (reimprospatare)a pamantului,si e trist ca Dumnezeu ne formateaza cu atatea cutremure,uragane,inundatii,secete,tornade etc
dar asta e,e clar vizibil ca din ce in ce aceste distrugeri sunt tot mai grave cum ar fi cutremurul asta recent din Haiti sau uraganul acela mare Katrina care a facut nu stiu cate mii de victime.Nu avem ce face asa k traieste clipa
/

a!!era sa uit si Andreea fata de mai sus imi place cum gandesti si ce fel vorbesti lasa idul tau de mess sau daca nu ti-l las pe al meu si discutam pe mess. nik_buster
Ilie Cristian, doar de curiozitate, ai putea sa-mi zici ce zodie esti ?
Daca nu va fi sfarsitul in 2012 se va preconiza pentru 2050 , daca nu va fi in 2050 va fi in 2100 si tot asa… Numai Bunul Dumnezeu stie ce va fi. Nu va mai panicati degeaba.
da si cine va crede ……
da si fix in 2012. nu va cred .si oamenii buni voi credeti in prosti din astia???
Nu mai fiti asa de sceptici si nepasatori, ca pana la urma orice se poate intampla si daca chiar va fi ceva in 2012 e bine sa ne pregatim. Nu mai negati atata, stiti cu totii ca din ce in ce mai multe cutremure au loc si cu perioade din ce in ce mai scurte intre ele. Treaba e serioasa, daca se va intampla vreun cataclism sau o explozie solara sau orice altceva, vom disparea pur si simplu. Nu vreau sa va panicati, dar ganditi-va si voi, ca oamenii de stiinta au dovezi clare ca inainte de dec 2012 , primavara sau toamna (in timpul echinoctiilor) va avea loc o explozie solara, care ar putea in 9 minute sa aiba un efect devastator asupra lumii. Din cauza unei explozii solare puternice, am ramane fara curent electric si deci nu va mai fi nici transport, nici mancare sau apa potabila(pentru ca e nevoie de curent electric pentru fabricarea painii si a altor mancaruri si pentru epurarea apei). Cei care sunt bolnavi nu vor putea avea acces la medicamente o data ce rezervele de mancare si apa se termina si nici transportul nu e posibil. Situatia e foarte grava. Nu putem decat sa ne pregatim pentru ce va urma, nu avem ce altceva sa facem, dar un lucru e sigur: daca nu va fi nimic in 2012 poate sa fie o zi dupa 21 dec 2012, dupa o sapt, dupa ani de zile, dupa decenii sau niciodata. Poate sa se intample ceva rau chiar acum, nimeni nu stie, dar nu inseamna ca daca probabilitatea sa se intample vreun cataclism este foarte mica, nu se va intampla niciodata. Va rog sa nu ma luati in deradere si sa va ganditi putin. Nu mi-am pierdut 10 minute din viata ca sa spun aberatii, ci ca sa incerc sa va spun sa fiti macar pregatiti. Si va rog din suflet sa nu-l mai bagati pe Dumnezeu in asta, fiti siguri ca mana lui Dumnezeu nu se va rasfrange asupra noastra in timpul dezastrului. Nu va spun sa nu credeti in El, din contra sa credeti mai mult in el, dar nu mizati pe faptul ca ne va scapa de orice pericol pentru ca nu este asa!
Andreea, ti-am spus ce zodie sunt…verifica-ti mail-ul.Sunt nascut pe 27.11.1985..nu e ceva de ascuns in asta.Foarte frumos ce ai comentat mai sus, intradevar, daca va avea loc o explozie solara si daca nu va fi de o intensitate asa mare incat sa ne extermine definitiv, vom depasii cu greu momentul din motive explicate de tine mai sus.Numai traiti cu ideea ca dumnezeu va este un fel de ocrotitor…voi trebuie sa va ocrotiti inainte de toate ca pana la dumnezeu va mananca sfintii stitii vb. aceea.
Ilie Cristian initial ti-am scris pe blog, apoi mi-am adus aminte ca pot sa ti-l trimit pe mail. Am primit mesajul
toate incurcaturile astea cu 2012 face diavolu….nu mai bagati in seama ca sfarsitu lumi vine in 2012 numai DUMNEZEU stie cand va veni , asa ca puneti pana pe BIBLIE si cititi
mana*
doamne!!!! eu zic ca Dnumnezeu nu ne-a creeat ca sa ne omoare
Lasa un comentariu